בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

חינוך לשנאה ורצח

בבתי הספר הערביים עולות עוד ועוד הצגות המעודדות טרור נגד יהודים • חפים מפשע

  • ב' סיון תשע"ו - 20:36 08/06/2016
גודל: א א א

החינוך ברחוב הערבי ממשיך להרעיל ילדים במסרים המעודדים שנאה וטרור, ולשם כך מגויסות גם פעילויות תרבות, כולל הצגות בבתי ספר. מכון "מבט לתקשורת פלסטינית" עוקב מקרוב אחר החינוך ברש"פ והמסרים המועברים בו לילדים ולנוער הערבי.

הצגה שהועלתה לאחרונה בבית ספר תיכון ערבי חזרה על העלילה הנפוצה לפיה ישראל "זייפה" את פיגועי הדקירה הרבים שבוצעו על ידי ערבים בחודשים האחרונים, על ידי "השתלת" סכינים ליד ערבים "חפים מפשע" שנורו ונהרגו על ידי יהודים ללא סיבה. בתיכון לבנים בתקוע הערבית, הנמצא בפיקוח מינהלת החינוך במחוז בית לחם של משרד החינוך של הרש"פ, העלילה הזו הועברה באירוע חינוכי בחצר בית הספר, שבו הוצגו חיילי צה"ל כרוצחים בדם קר.

בהצגה שהועלתה בפני מאות תלמידים, השחקנים גילמו חיילים ישראלים העוצרים צעיר ערבי. החיילים מאלצים את הצעיר הערבי לכרוע על ברכיו ולהשתטח על הארץ. אחר כך הם מניחים לצדו סכין על מנת להאשימו כדוקר, ובסוף יורים בו בדם קר. בהמשך ההצגה שחקנים אחרים נושאים מהמקום את גופת ה"שהיד".

בדוגמא אחרת לחינוך ברש"פ, ילדים ערבים "הוציאו להורג" חייל ישראלי בהצגה שהוצגה בתערוכת אומנות בבית הספר היסודי בכפר אל-סורה, שבפיקוח מינהלת החינוך של מחוז חברון של משרד החינוך של הרש"פ.

בתמונה מהתערוכה שפורסמה בעמוד הפייסבוק של בית הספר באל-סורה, נראה ילד ערבי עטור בסרט בצבעי הדגל הפלסטיני, ועליו כתובה המילה "פלסטין". הילד מתכונן "להוציא להורג" ילד אחר הלבוש כחייל ישראלי. הוא מכוון רובה צעצוע מסוג M16 אל החייל הכורע על ברכיו ומרים את ידיו. בתמונה שניה מוצג "החייל הישראלי" כשהוא שוכב על הארץ לאחר "הוצאתו להורג" בידי הילד הערבי המחייך.

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד