בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

היום נפתח משפטו של רוצח תהילה נגר

במשפחה טוענים בתוקף כי מדובר ברצח לאומני

  • י"ב שבט תשע"ז - 11:12 08/02/2017
גודל: א א א
זירת הרצח בצפון (דוברות המשטרה)
זירת הרצח בצפון (דוברות המשטרה)

בבית משפט המחוזי בנצרת נפתח היום (רביעי) משפטו של ראיד רושרוש, המחבל שרצח את תהילה נגר הי"ד, והותיר את גופתה סמוך לכינרת.

בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של רושרוש, שהיה בן זוגה של תהילה, עד כ"ד אדר. עם כניסתו לאולם, התפרצו בני המשפחה השכולה לעבר המחבל וקראו לו "רוצח שפל, חיית אדם".

בבקשת המעצר שהגישה הפרקליטות נכתב כי רושרוש היכה את תהילה הי"ד ואיים עליה במידה ותספר על מעשיו. בהמשך הכה אותה פעמים נוספות וכתוצאה מכך אף פונתה לקבלת טיפול במרכז רפואי. ביום הרצח, כ' כסלו "סמוך לשעה 00:45, הגיעו המשיב והמנוחה בג'יפ קרייזלר צ'ירוקי לחניון אספלט הסמוך לכביש 90, מול הכניסה המזרחית ליישוב מגדל, שם, מסיבה שאינה ידועה, החל המשיב לתקוף את המנוחה, בעוד שהמנוחה מנסה להתגונן מפניו".

בקשת המעצר ממשיכה לגולל את סיפור הרצח המזעזע. "לאחר מכן, דחף הנאשם את המנוחה לשיחים שבצדו המזרחי של החניון, שם חנק אותה בגרונה והוסיף לחבוט בה בחוזקה בפניה וגרם לה לדימום רב – עד שאיבדה את הכרתה. או אז, גרר הנאשם את המנוחה לצדו הצפוני של החניון ושם הטיח בראשה אבן שפה במשקל של כ-30 ק"ג, רוצץ את גולגלתה וגרם למותה".

בשיחה עם הקול היהודי טען אביה של תהילה כי מדובר ברצח על רקע לאומני.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד