בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"אם היו ילדים ברכב זה היה אסון"

בישוב בו מתגורר נהג הרכב שניצל בנס מפיגוע בקבוק התבערה בשומרון, קוראים למשטרה "למגר את הטרור האמיתי. רק בסיעתא דשמיא אנו לא מקיימים הערב הלוויה"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ח' אייר תשע"ה - 21:00 27/04/2015
גודל: א א א
הרכב הבוער
הרכב הבוער

"בקושי הצלחתי למשוך את התיק שלי" סיפר היום (שני) מי שרכבו עלה באש כתוצאה מבקבוק תבערה שהשליכו ערבים לעברו. "אילו היו לי ילדים ברכב, זה היה פיגוע שאין ביכולתי לתאר איזה אסון היה מתרחש".

האירוע התרחש בשעות אחר הצהרים בכפר חווארה בשומרון. נהג הרכב נפצע מכוויות באורח קל ולא נזקק לפינוי. נזק כבד נגרם לרכב.

הנהג מתגור בישוב אש קודש שבבנימין, ובישוב מסרו לסוכנות הידיעות תצפית, כי "מדובר בלוחם ומפקד בפלחה"ן צנחנים שעושה שירות מילואים סדיר, אך נשללה ממנו הזכות להחזיק בנשק אזרחי, וכמעט הקריב היום את חייו היום בגלל עוולה זו. אנו מוחים בתוקף על אוזלת ידה של היחידה לפשיעה לאומנית שלא תפסו עד היום אף לא מחבל ערבי אחד ומקדישה עצמה למלחמה בתושבים היהודים המסורים לארצנו".

הרכב הבוער (צילום מסך, סוכנות תצפית)

עוד הוסיפו ביישוב אש קודש, "המחבלים היושבים מהצד ורואים את התעלמותה של המשטרה כנגדם אל מול פרובוקציות שההמשטרה מבצעת כנגד תושבים יהודים, רואים בכך אור ירוק ורוח גבית לטרור. וממשיכים להרים את ראשם כפי שראינו בארוע זה בו נשרף רכבו של חברנו והוא עצמו נפצע בנס פצעים קלים בלבד. אנו קוראים לכוחות הביטחון למגר את הטרור האמיתי, לחקור ולעצור את מבצעי הפיגוע היום. רק במזל ובסייעתא דשמיא אנו לא מקיימים הערב הלוויה".

הרכב בוער

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד