בע"ה כ"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הוארך למחר מעצרו של רבש"ץ בית חגי

השופטת דחתה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו בארבעה ימים והמליצה לשחררו כבר בתחנת המשטרה. "במקום לעצור את מי שניסה לחדור לישוב, המשטרה עוצרת את מי שדואג לביטחונו"

  • כ"א טבת תשע"ה - 19:33 12/01/2015
גודל: א א א

בית המשפט המחוזי בירושלים האריך אחרי הצהרים (שני) את מעצרו של רבש"ץ הישוב בית חגי שבהר חברון עד למחר, בעוד המשטרה ביקשה את הארכת מעצרו בארבעה ימים נוספים.

האירוע שבגינו נעצר הרבש"ץ הבוקר, התרחש במהלך השבת האחרונה, אז התקרבו מספר ילדים ערבים לישוב שבהר חברון ויידו אבנים לעבר שער הישוב. הרבש"ץ הגיע למקום והרחיק אותם. מאוחר יותר, הגיעה לתחנת המשטרה משפחתו של אחד מתפרעים והתלוננה כי בנם נפצע מירי של הרבש"ץ.

במהלך הדיון קבעה השופטת, כי קיים חשד סביר כי אכן קיימת עבירת פציעה אך קיימות עדויות של חיילי צה"ל שמחלישות את עוצמת החשד באופן משמעותי. השופטת הוסיפה ואמרה, כי על קצין המשטרה לשקול את שחררו של הרבש"ץ כבר בתחנת המשטרה ולא להביאו לדיון נוסף מחר.

"בדיון עלה שהחיילים העידו לטובת הרבש"ץ ומסרו כי לא ראו אותו יורה", מסר עו"ד איתמר בן גביר בתגובה. "יש להצטער שבמקום לעצור את מי שניסה לחדור לישוב בנסיבות תמוהות, המשטרה עוצרת ומתנכלת למי שדואג לביטחון היישוב".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד