בע"ה כ"ג ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"המשטרה משתמשת בכלים פסולים מול המתיישבים"

דובר היישוב כוכב השחר מגיב על הפרובוקציה המשטרתית על יד כוכב השחר. "מבשלים תיקים לאנשים, ופשוט הורסים להם את החיים"

  • אברהם שפירא
  • ח' אייר תשע"ה - 19:30 27/04/2015
גודל: א א א
ההפגנה בשער בנימין אתמול
ההפגנה בשער בנימין אתמול

לאחר הפגנת שקיימו תושבי כוכב השחר מול בניין המשטרה בשער בנימין במחאה על הפרובוקציה המשטרתית ביישובם, מתכננים בישוב להמשיך בפעילות.

"כרגע המאמץ הוא להפעיל לחץ על גורמים במשרד לביטחון פנים שיתבעו הבהרות מהמשרד" אמר היום (שני) דורון לשם, דובר היישוב כוכב השחר. "יושבים כמה בעלי משפחות במעצר, באמת על שטויות, וזה מצב לא נעים. המטרה הראשונה שלנו היא שחרור העצורים. המטרה השנייה, היא הפעלת לחץ על הפרקליטות בכדי שתמזער את כתבי האישום בתקווה לביטולם. את האישומים ההזויים האלה צריך למזער ולמחוק".

"אתמול התקבצנו בשער בנימין כאות מחאה על כך שהמשטרה משתמשת בכלים פסולים במקום לפעול בהדברות עם התושבים. כל העניין הזה הוא בשביל להרוס לכמה אנשים את החיים. הם ניסו והצליחו לגרור את זה למקומות של כתבי אישום דרמטיים של תקיפה ופשע גזעני".

בהפגנה, נשאו דברים נציגי הוועד המנהל של כוכב השחר, ראש מועצת בנימין ויו"ר מועצת יש"ע אבי רואה וח"כ בצלאל סמוטריץ. "המשטרה עמדה מנגד ותיעדה כאילו מדובר בהתארגנות לא חוקית, פשוט הזוי".

"יש מתיחות עכשיו כלפי המשטרה" מסביר לשם. "בדרך כלל בתוך הישובים האלה יש שיתוף פעולה ופה המשטרה פשוט הפרה את זה ברגל גסה. דעתו של בית המשפט גם לא נוחה בלשון המעטה ונשיאת בית משפט השלום כבר העירה על כך למשטרה ולמדינה לאחר פעולה דומה באזור סוסיא בה הפעילו כוחות מסתערבים כנגד מתיישבים".

"זה לא חידוש שמרקם החיים הוא לא כזה שיהודים וערבים אוהבים אחד את השני. להביא ערבים לתוך יישוב ולצפות שזה יעבור בשקט? היו פיגועים, פריצות וגנבות ביישובים אז ברור שזה יגרור מתיחות, עצבים וכעס וככה מבשלים תיקים".

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד