בע"ה כ"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הפולשים הערבים ישלמו פיצויים לחקלאי

לאחר שפלשו לשטחי המרעה של יהודה מרמור למרות החלטת בית המשפט, ישלמו לו פיצויים. "גובה הקנס לא מתקרב לפצות את העלויות"

  • אברהם שפירא
  • ג' ניסן תשע"ה - 15:01 23/03/2015
גודל: א א א
יהודה מרמור
יהודה מרמור

שלושה שופטי בית המשפט המחוזי בנצרת חייבו את נאיף וחוסין באשיר, שני ערבים מהצפון, לשלם פיצוי כספי ליהודה מרמור, חקלאי מהגליל על כך שהפרו את צווי בית המשפט בנוגע לרעיה בשטחי המדינה שחוכר מרמור ובכך ביזו את בית המשפט.

מרמור, המגדל בקר באזור שמורת הטבע 'מצפה אילות' שעל יד דגניה, נאבק כ-7 שנים עם משפחת באשיר. זו השתלטה על שטחים בהיקף של מאתיים דונם אותם הוא חוכר מהמדינה, רועה שם את עדריה ואינה גודרת את השטח על אף הוראת צו בית המשפט.

כעת, הטיל בית המשפט על משפחת באשיר לשלם סך של 5,000 שקלים למרמור ולרשות הטבע והגנים (לכל אחד בנפרד, סה"כ 10,000) דמי פיצוי על אי קיום הוראת בית המשפט.

בארגון השומר החדש שמלוה את מרמור אומרים כי "הפסיקה הזו אינה פותרת את הסכסוך רב השנים, וגובה הקנס לא מתקרב לפצות את העלויות שיהודה ספג לאורך השנים, אך הפסיקה מעידה על הכרתו של בית המשפט בכך שהנתבעים ממשיכים לעבור על החוק בלא מפריע ועושים ככל העולה על רוחם".

עוד אומרים בארגון כי "לצד המאבק המשפטי, יהודה מתמודד עם מלחמת התשה יומיומית, נזקים כלכליים ויאוש. אנו מקווים שהפשיעה החקלאית הקשה שיהודה חווה על בסיס יומי תגיע לקיצה ושהפושעים יענשו במלוא חומרת הדין".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 0 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד