בע"ה כ"ד ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הרב נבנצל: "למנוע מהכינוס המיסיונרי להתקיים"

רב העיר העתיקה שיגר מכתב לרב שטיינמן בבקשה שיפעל למניעת אירוע המיסיון בחג השבועות. "להורות לנוגעים בדבר שיעשו ככל אשר בידם ולמעלה מזה, למנוע מכינוס רשעים זה להתקיים"

  • אברהם שפירא
  • כ"ג אייר תשע"ה - 10:11 12/05/2015
גודל: א א א
הרב אביגדור נבנצל (ציון לוי) (ציון לוי)
הרב אביגדור נבנצל (ציון לוי) (ציון לוי)

במכתב ששיגר לרב שטיינמן, קורא רב העיר העתיקה בירושלים הרב אביגדור נבנצל, לעשות ככל שביכולתו למנוע את אירוע המיסיון שמתוכנן להתקיים במתחם 'הארנה' בירושלים בחג השבועות.

על המכתב חתמו מספר רבנים נוספים."ליבי יחיל בקרבי כאשר הראוני כי ח"ו יש בכוונת עיריית ירושלים לאפשר לערוך כנס של נוצרים ומסיונרים בירושלים עיר הקודש בעצם חג השבועות" כתב הרב נבנצל. "וכוונתם ומגמתם להעביר יהודים על דת, רחמנא ליצלן. ואיך אשא דומיה לנפשי ומעי חמרמרו, ולכן אני מבקש ומתחנן מפני הוד מעלתכם כי יורו לכל הנוגעים בדבר, הן במישרים והן בעקיפין, שיעשו ככל אשר בידם, ולמעלה מזה, למנוע מכינוס רשעים זה להתקיים, וחס ושלום מחילול כבוד שמו יתברך".

"וכאשר ידענו כי במקום אשר מסרו נפשם חפץ ה' הצליח שלא להפק זממם, ויה"ר שיערה ה' רוח ממרום ללמד תועים בינה ולהשיבם אל צור מחצבתם עד יקויים בנו מקרא שכתוב ויהי בימים ההם אשפוך את רוחי על כל בשר וגו'".

המכתב ששיגר הרב נבנצל

בתאריך ב' בסיוון צפוי להתקיים האירוע המיסיונרי. באירוע צפויים להשתתף בכירים במערך המיסיון שידונו איך וכיצד להגדיל את מפעל המרת הדת שתחת ידיהם.

לפני שבוע וחצי התקיים ברעננה אירוע הטבלה לנצרות. העיר רעננה סערה, ובהוראת רב העיר, הרב יצחק פרץ יצאו אלפים להפגין ולמחות אל מול הבניין בו נערכה ההטבלה. מודעות נתלו ברחבי העיר וחלק מחברי מועצת העיר התפטרו. יהודה רייך, עוזרו של הרב פרץ, אמר בשיחה לקול היהודי כי "תושבי ירושלים צריכים ללמוד מאיתנו".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 12 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד