בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"חיים בחוסר בטחון - צריך טיפול שורש"

החקלאי מבית אלעזרי שחיסל פורץ ערבי משחזר את האירוע

  • י"ד אב תשע"ו - 07:19 18/08/2016
גודל: א א א
סריקות אחר חשוד. ארכיון (קובי ריכטר, TPS)
סריקות אחר חשוד. ארכיון (קובי ריכטר, TPS)

שני ערבים נעצרו אתמול (רביעי) בחשד למעורבות בשוד החקלאי מבית אלעזרי. בית המשפט הורה להאריך את מעצרם בחמישה ימים וכעת הם חשודים בניסיון תקיפה לשם שוד, פריצה לרכב בכוונה לגנוב, ניסיון שימוש ברכב ללא רשות, גניבה מרכב ושב"ח.

"לא תיארתי לעצמי שאני אקלע לסיטואציה כזו. אפשר לראות שאני לא גיבור גדול כי זה כחוט השערה שהייתם באים עכשיו והייתם רואים פה מודעות אבל". את הדברים אמר החלקאי, בן ה-64 מהמושב, ששוחרר ממעצרו ושחזר בפני כלי התקשורת את שהתרחש.

"קמתי מוקדם בבוקר לצאת לעבודה, וכמו בכל בוקר התעוררתי בחמש, הכנתי לי את כוס הקפה ויצאתי עם הכלבה. איך שאני יוצא מהבית אני שומע משאית עובדת, רעש של מנוע. לא הייתי בטוח שזו המשאית שלי כי יש פה עוד אחד עם עבודות עפר, אבל ליתר ביטחון נכנסתי חזרה הביתה, לקחתי את האקדח ויצאתי החוצה", ספר לynet. "ראיתי באזור הזה שלוש דמויות והתחלתי לצעוק להם 'חבר'ה, מה אתם עושים פה, עופו מפה, לכו מפה'. איך שאמרתי להם את הדברים האלה והם זיהו אותי, אחד מהם הרים איזה לום, ברזל, קרש, אני לא יודע מה, ובא לכיוון שלי. איך שראיתי את זה הסתובבתי וניסיתי לנתק מגע מהם, לא רציתי להתעמת איתם, מי אני שאתעמת איתם, אני לא גיבור גדול".

רוצה להישאר מעודכן? הכותרות החשובות מידי שבוע אצלך במייל!הירשם עכשיו!

החקלאי המשיך לשחזר את שאירע ברגע מנוסתו "תוך כדי זה שאני בא לעשות סיבוב וללכת, מעדתי ונפלתי. ברגע שהצלחתי קצת להתעשת על עצמי ולהתרומם, דרכתי את הנשק והסתובבתי לכיוונם כדי לירות באוויר. אחרי שיריתי באוויר, ברחתי הביתה ונעלתי את הדלת. מילאתי את המחסנית חזרה בכדורים והתקשרתי לרכז הביטחון של המושב".

יחד עם הרבש"ץ הוקפצה כיתת הכוננות והחקלאי דיווח למשטרה על האירוע, ולאחר סריקות אותר אחד הפורצים כשהוא פצוע מירי. "כנראה תוך כדי זה שהרמתי את הנשק באוויר ותוך כדי שאני מתעשת על עצמי מהבלבול. כנראה תוך כדי הרמת היד נפלט לי איזה כדור".

"אני כרגע מאוים, אנחנו מאוימים כל השנה, זה לא שפתאום אני מאוים, עכשיו קצת יותר. כרגע אני מאובטח, מה קורה בעוד שבוע כשהאבטחה הזאת נגמרת? אנחנו חוזרים לשגרה, פה צריך להיות טיפול שורש של כל הגורמים הנוגעים, אם זה ממשלה וביטחון ומשטרה וצה"ל, לא יודע מי, אנחנו חיים פה בחוסר ביטחון".

במפגן תמיכה שנערך השבוע, השתתפו כ-700 בני אדם. "אנחנו נאלצים לשמור על עצמנו ואז באים אלינו בטענות", אמרו המפגינים.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד