בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

חשש כבד להרס במגרון: "למחות בכל דרך"

במגרון פורסמה הודעה לפיה במנהל האזרחי ובצה"ל נערכים לקראת הרס קרוואנים אחרונים בישוב שפונה לפני שנתיים. "הלילה מתכננת ממשלת נתניהו-בוגי-בנט להרוס את השריד האחרון של הצדק"

  • כ"ח שבט תשע"ה - 22:24 17/02/2015
גודל: א א א
הקרוואנים במגרון העומדים בפני סכנת הריסה. ארכיון (הקול היהודי)
הקרוואנים במגרון העומדים בפני סכנת הריסה. ארכיון (הקול היהודי)

על פי דיווחים שונים שהגיעו הערב (שלישי) לפעילים שונים בהתיישבות, במשרד הבטחון מתכוננים בקרוב להרוס ולהחריב את הקרוואנים האחרונים שנשארו ביישוב מגרון שבבנימין אשר הוחרב לפני כשנתיים בידי צה"ל.

מדובר בחלקה בה נמצאים מספר קרוואנים בחלקם מתגוררים תושבים. לדברי התושבים נקנתה הקרקע מידי ערבי שטען עליה בעלות וכעת מתנהל הליך אזרחי בבית המשפט המחוזי בירושלים באשר לבעלות על הקרקע. לדבריהם, למרות זאת, ולמרות העובדה כי הקרקע רשומה על שמם בטאבו, מתכוונת המדינה להחריב את הקרוואנים.

"תושבי מגרון ואוהבי התיישבות זועמים ונדהמים על כוונות ההרס והחורבן המיידיות של משרד הביטחון להרוס את מגרון העליונה ולבגוד בשנית במתיישבי מגרון", פרסמו הערב ביישוב. "כל מגרון העליונה פונתה לפני שנתיים. עכשיו, הלילה הזה, מתכננת ממשלת נתניהו-בוגי-בנט להרוס את השריד האחרון של הצדק את שארית הפליטה של מגרון העליונה".

התושבים הוסיפו להודעה ואמרו "תושבי מגרון קוראים לכל אוהבי ארץ ישראל להתקומם על העוול החמור ולמחות בכל דרך על העוול הנורא".

בתוך כך, הבוקר דווח כי פקחי המנהל האזרחי הגיעו בליווי שוטרים למאחז חזון דוד בחברון, ככל הנראה למטרת סיור מקדים לקראת הרס צפוי. הערב, אמרו תושבים באזור כי חיילים המוצבים בשער של גבעת האבות, קיבלו הוראה שלא לאפשר כניסתם של אזרחים שאינם תושבי השכונה, דבר שמעלה אצל התושבים חשש כבד להרס המתכונן במקום במהלך הלילה.

יצוין כי בשעות הבוקר מחר, צפויים שופטי בג"ץ לדון בעניינו של המאחז.

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד