בע"ה כ"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ירי בירושלים: "עלולות להיות פגיעות בנפש"

מפעם לפעם פוגעים קליעים שיורים ערבים משועפט במבנים בפסגת זאב בי-ם ולתושבים כבר נמאס. "המשטרה מפחדת להיכנס לשכונת שועפט ולנו אין בטחון"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • כ"א סיון תשע"ה - 22:00 08/06/2015
גודל: א א א
רחוב אליהו מרידור במבט לעבר שכונת שועפט
רחוב אליהו מרידור במבט לעבר שכונת שועפט

בליל שבת האחרון פגע קליע שירו ערבים משכונת שועפט במפרסת בית ברחוב אליהו מרידור בפסגת זאב בירושלים. "לא נגרם נזק באירוע, אבל הפחד שזה גורם יותר גרוע מהנזק", אומר רונן בן יאיר תושב השכונה וחבר במנהל הקהילתי, בשיחה עם הקול היהודי.

אירוע דומה התרחש אמש, וקליע שירו ערבים פגע במרפסת בית ברחוב חיים גבריהו בשכונה. "אירוע כזה מתרחש בכל סוף שבוע, בימי חמישי-שישי-שבת. הם יורים ללא הבחנה ויש הרבה פגיעות בכלי רכב ובמבנים, לפני כחודשיים פגע קליע בהולכת רגל ברחוב דוב סדן".

במשטרה אומרים מפעם לפעם כי מדובר בירי קליעים במהלך חתונות בשועפט ולא בפיגוע ירי, אך זה לא מרגיע את תושבי השכונה. "התושבים פה מפחדים ויש כאלו שרוצים לעזוב. אנחנו לא רוצים לגור כמו ברחוב האנפה בשכונת גילה. שם נמצאים כמו בשדה קרב עם הרבה מיגוניות", אומר בן יאיר.

"כוחות הבטחון צריכים לעשות הרבה יותר כדי להגן על התושבים ולמגר את התופעה הזו מהיסוד. ככל שהמצב הזה יימשך יכול להיות יותר גרוע. כוחות הבטחון לא אוכפים כמו שצריך. או שהם מפחדים להיכנס לשכונות שם או שהם פשוט לא יכול להשתלט על המצב. התושבים דורשים יותר בטחון".

תגובות (8) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 7 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד