בע"ה כ"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ישראל בלבן: שלג בירושלים - הדרכים חסומות

צפת נצורה בעקבות השלג כבר משעות הבוקר (ד') הכניסה לירושלים נסגרת לסירוגין ושלג יורד גם באזור השומרון והר חברון. תקלות חשמל במקומות רבים || צפו בגלריית תמונות ותשלחו לנו את שלכם...

  • ט"ז טבת תשע"ה - 15:03 07/01/2015
גודל: א א א
שלג נערם בכניסה לירושלים (משטרת התנועה)
שלג נערם בכניסה לירושלים (משטרת התנועה)

הגולשים מוזמנים לשלוח תמונות למערכת הקול היהודי בכתובת:[email protected]

שלג יורד בירושלים

שלג בישוב נווה צוף בבנימין (אהוד אמיתון - סוכנות תצפית)

השלג מגיע גם לירושלים?בעקבות השלג וסערת מזג האוויר שהחלה הבוקר (רביעי) סגרה המשטרה את כביש 1 בין ירושלים ללטרון, אך לאחר מכן הוא נפתח בשנית. בינתיים, הוא נסגר ונפתח לסירוגין. כביש 443 בין הישוב מכבים לצומת מחנה עופר נסגר בשני הכיוונים עקב סכנת החלקה.

אין לימודים. משחקים בשלג (דוברות בנימין)

ילדים משחקים בשלג ביצהר (עזרי טובי)

כביש 60 בין הישוב אדם בבנימין עד לצומת תפוח בשומרון נחסם לתנועה כלי רכב. כמו כן, הכבישים ביין יישובי גוש שילה בבנימין נחסמו גם הם וכביש 60 סמוך לישוב בית חגי בהר חברון, גם הוא נסגר לתנועת כלי רכב בשל השלג ומזג האוויר הסוער. כביש חוצה בנימין בין הכבישים 60 ו-446, נחסם אף הוא לתנועה.

תושבי צפת התעוררו הבוקר (רביעי) לשלג שכיסה את הקרקע והכבישים באזור נחסמו לתנועה - העיר צפת נצורה. גם בישובים רבים בגולן ובגליל החלו הילדים לשחק בשלג שנערם על הארץ.

הגלים בחוף הים בהרצליה אתמול (מתנאל רחמים - תמונות גולשים)

גם באזור קרית ארבע, הר חברון ויישובי גוש עציון החל השלג לרדת הבוקר, והתחבורה הציבורית אינה תעבוד היום בישוב אפרת. הכניסה לישוב קרית ארבע נחסמה עם השלג הראשון שהחל להצטבר על הקרקע. בירושלים מתכננת העירייה לסגור את הכניסה לעיר מכיוון כביש מספר 1 כבר באזור השעה 10:00 הבוקר, אך עם זאת עדין טרם התקבלה החלטה סופית בעניין. בהמשך היום, צפויה הכניסה לעיר גם מכביש 443 להיסגר, אך היציאה דרך שם תתאפשר.

שלג בישוב עלי בבנימין (דוברות בנימין)

עמוד פרסומת שקרס בנתניה (דוברות ה משטרה)

נזקי הסופה

שיבושי חשמל נרשמו היום ברעננה, מוקדים שונים בתל אביב ורמת גן, יישובים בשרון, וכן יישובים שונים בשומרון ובבנימין. בישוב מעלה אדומים הופסק החשמל אך שב לאחר פרק זמן, וביישוב שילה עובדים כעת על תיקון התקלה. בישוב יצהר בשומרון קרס כבל חשמל בכביש הכניסה ליישוב והוא נחסם.

מתקנים כבל חשמל בשומרון (יחזקאל בלומשטיין)

בצומת גיתי אבישר קרס רמזור ושלט פרסומת גדול נפל בנתניה. שיבושים נוספים ייתכנו בהמשך היום בכבישים ובהספקת החשמל במקומות נוספים.

שלג באלוני הבשן (שמעון שלו - סוכנות תצפית)

איפה לא יתקיימו היום לימודים?

בירושלים, גבעת זאב ומבשרת ציון, ישחקו היום הילדים בשלג במקום ללמוד. גם במועצה האזורית גוש עציון, בביתר עלית, באפרת, בקרית ארבע וביישובים שונים בבנימין יושבתו היום הלימודים. ביישובים שונים באזור ירושלים, כגון מוצא ובית מאיר, גם ישארו הילדים היום בבית. במועצות האזוריות גליל העליון, מרום הגליל ומשגב שבצפון, החליטו גם להשבית את הלימודים נוכח מזג האוויר הסוער.

שלג בצפת הבוקר (עיריית צפת)

עץ שקרס בראשון לציון (דוברות ראשון לציון)

ילדים משחקים בשלג בבנימין (דוברות בנימין)

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 4 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד