בע"ה כ"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

כשיהודים מותקפים החליטו להתקומם

ערבי שיידה אבנים לעבר שיירת כלי רכב יהודים בירושלים, מצא את עצמו נרדף בידי המותקפים. במקום נוצר פקק תנועה גדול עד לבואה של המשטרה. "אני מצדיע לכם, הרודפים אשר פעלו כפי שמצופה מכל יהודי שמותקף"

  • ד' תשרי תשע"ה - 09:45 28/09/2014
גודל: א א א
רכב שנרגם בעבר בהר הזיתים
רכב שנרגם בעבר בהר הזיתים

סמוך לבית העלמין הר הזיתים בירושלים מותקפים יהודים על בסיס יומי בידי ערביי האזור, ורק בתחילת השבוע שעבר נפצע במקום יהודי. ערבים, לרוב ילדים, מיידים אבנים לעבר המבקרים ונמלטים מהמקום. סיור משטרתי מוקפץ לאזור אך לרוב, דבר לא נעשה בכדי למנוע מהפורעים את מעשיהם.

בערב החג (רביעי) האירוע הסתיים בצורה אחרת, אודות לתושייה שגילו המבקרים היהודים במקום. "יישר כוח ליהודים שפעלו כפי שמצופה מיהודי. לרדוף להשיג ולתפוס את המחבלים", כתב אריה קינג, תושב הר הזיתים ומחזיק בתיק חירום ובטחון בעיריית ירושלים.

רכב הסעות שנרגם בשבוע שעבר בהר הזיתים

על פי הדיווח, שיירת רכבי יהודים שעשו את דרכם חזרה מהר הזיתים לאחר שביקרו את קברי קרוביהם, הותקפו בידי ערבים שיידו לעברם אבנים. "היהודים המותקפים יצאו למרדף רגלי אחרי המחבל הצעיר", כתב קינג בדף הפייסבוק שלו. התוקף החל להימלט ומשהבחין כי הללו סוגרים עליו במרדף, נמלט לתוך רכב ערבי שעבר במקום במטרה לברוח מהאזור.

היהודים המותקפים, שהפכו לרודפים, סרבו לאפשר לערבי התוקף להימלט מהמקום וחסמו את הכביש. במקום נוצר פקק תנועה ארוך עד לבואם של שוטרי מג"ב שעצרו את הערבי. הערבי שיידה את האבנים כבר שוחרר חזרה לביתו, אך לבטח האירוע נצרב בתודעתם של ערביי האזור.

"אני מצדיע לכם, הרודפים אשר פעלו כפי שמצופה מכל יהודי שמותקף", כתב קינג. "אני מקווה שהמפכ"ל והשר לביטחון הפנים יאמצו את השיטה היהודית הזו, של רדיפה אחר האויב עד הכרעתו ועד לכידתו".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


5 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד