בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"לא שוד שהסתבך - די לתרבות הטיוחים"

וידאו: בני משפחת בר קפרא הפגינו אמש (א') בירושלים בדרישה להכיר ברצח אביהם כלאומני. "כך לא שודדים, העובדות מוכיחות שמדובר ברצח לאומני"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ד' אב תשע"ה - 08:10 20/07/2015
גודל: א א א
בני משפחת קפרא בהפגנה (יהודה פרל)
בני משפחת קפרא בהפגנה (יהודה פרל)

"שני רוצחים צעירים המכים אדם מבוגר אחד ולא מצליחים לגנוב ממנו ללא הריגתו, זה סך הכל שוד שהסתבך. שני רוצחים המוכרים לשב"כ כפעילי טרור, זה היה בסך הכל עוד שוד שהסתבך. שני רוצחים ממשיכים להכות את הגופה גם לאחר אובדן ההכרה, זה היה בסך הכל שוד שהסתבך". את הדברים אמר אמש (ראשון) אליה בר קפרא, בנו של דוד בר קפרא הי"ד, החקלאי שנרצח בידי שני פועלים ערבים באזור רחובות לפני כחודש.

בהמשך הוסיף אליה ואמר, בהפגנת המחאה שנערכה מול משרדי ראש הממשלה בירושלים, כי "גם אם לטענת המשטרה מדובר בשוד שהסבתך, הרי שהגדרת המעשה כפלילי מסתירה את העובדה שהמעשה כלל גוון לאומני מובהק של אכזריות אין קץ, הן במהלומות והן בהשארת אבינו מתבוסס בדמו. מדובר בפשע שנאה נתעב ואכזרי הנעשה בכוונת זדון ושאינו תלוי בהכרות אישית עם אבינו", הדגיש אליה. "על כן לא נשקוט עד אשר תבחן אפשרות לחקירה מחודשת למען הכרה באבינו כנפגע לאומני".

"אבא שנרצח באמצע שלמד תורה". דניאל בר בהפגנה, אתמול (יהודה פרל)

"כששומעים את הדברים האלה מבינים שזה לא שוד שהסתבך ולא על רקע סכסוך אישי, מבינים שיש כאן משהו מעבר לזה, ומה שמעבר לזה היא שנאת יהודים טהורה", אמר אליה בראיון לקול היהודי. "החקלאים צריכים לדעת, המקרה הזה הוא לא מקרה פרטי הוא היה יכול לקרות לכל אחד. הוא קרה במרכז הארץ, הוא היה יכול לקרות לכל חקלאי שמעסיק שב"חים".

"המשטרה לא רוצה לטפל בטרור הערבי ומתוך החולשה הזו היא מעדיפה לומר על כל מיני פשעים שנעשים על ידי מחבלים ערבים, שהם נעשים מסיבות שונות ומשונות", אמר פעיל הציבור ברוך מרזל שהשתתף בהפגנה.

"ככה לא נראה שוד, זה רצח לאומני". שלט בהפגנה (יהודה פרל)

בן בסון, פעיל חברתי שהשתתף אף הוא בהפגנה אמר, כי "זה לא שוד, כך לא נראה שוד. אנחנו הגענו לכאן כדי לתמוך במאבק המאוד נכון והמאוד צודק הזה ולומר די, לא עוד, נמאס לנו מתרבות הפיגועים ונמאס לנו יותר מתרבות הטיוחים".

| "היה נרצח באמצע לימוד תורה"

דניאל בר, גם הוא בנו של דוד הי"ד, סיפר כי אביו היה קם מידי בוקר לתפילת ותיקין והיה קשור ל"חוט המשולש. הייתה לו אהבת תורה, אהבת הארץ ואהבת העם", סיפר דניאל. "אני יכול לספר לכם שמצאו אותו כשספר תורה, חוק לישראל, פתוח. כנראה רצחו אותו כשהוא למד תורה. הוא החזיק את האדמה יום יום. את ארץ ישראל הוא הרגיש ברמ"ח אבריו".

"לא נשקוט עד להכרה באבינו כנפגע לאומני". אליה בר קפרא בהפגנה (יהודה פרל)

דניאל הוסיף ואמר כי "הרוצחים הגיעו עם בקבוק חומצה, מתוכנן מראש. הגיעו עם מקלות והכו בו ללא רחמים. ראו בנאדם בן שביעים שוכב על הרצפה אבל הם לא וויתרו עד שהם ראו שהם הורגים אותו. לאחר מכן הם לקחו מזרון שמצאו במקום ושמו עליו כדי שלא ימצאו אותו, שיקח יותר זמן למצוא אותו. אולי היה עוד אפשר להציל אותו, אני לא ידוע. העובדות מדברות בעד עצמן. זה לא שוד שהסתבך, אין סיכוי שבעולם. שוד לא נראה כך".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד