בע"ה כ"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ליברמן מפסיק ההתנדבות עם מסתננים

שר הביטחון הנחה את הרמטכ"ל להפסיק עם הפעילות שעוררה סערה

  • י' אב תשע"ו - 10:34 14/08/2016
גודל: א א א
אביגדור ליברמן (הלל מאיר TPS)
אביגדור ליברמן (הלל מאיר TPS)

שר הביטחון אביגדור ליברמן הורה לרמטכ"ל להפסיק לאלתר את פעילויות ההתנדבות של חיילי צה"ל עם ילדי המסתננים האפריקאים בדרום תל אביב, כך פורסם הבוקר ב-ynet.

על פי הפרסום, ליברמן אמר לרמטכ"ל בשיחה סגורה: "אם לחיילים יש זמן פנוי, שיסייעו לניצולי שואה או לנזקקים, בבחינת עניי עירך קודמים".

התנדבות חיילי צה"ל עם מסתננים זו סוגיא שגרמה לסערות רבות בשנים האחרונות. הגם שבתחילה צה"ל טען שמדובר באירועים חריגים הנוגדים את הנהלים, הרי שבאחרונה ההתנדבויות של חיילים בהשתתפות עמותת 'אליפלט' הפועלת למען המסתננים נעשו בראש חוצות.

רוצה להישאר מעודכן? הכותרות החשובות מידי שבוע אצלך במייל!הירשם עכשיו!

נשיא המדינה ראובן ריבלין אמר בשבוע שעבר כי בעיניו ההתנדבות הזו היא דווקא חיובית.

מאי גולן, יו"ר עמותת 'העיר העברית' הפועלת נגד אחיזת המסתננים בדרום תל אביב אמר בעקבות כך לקול היהודי: "אני לא יודעת מה קרה לנשיא המדינה ריבלין שהפך את עורו מאז שתפס את כסא הנשיאות, אבל כנראה שהוא שכח מה זה להיות אזרח מן השורה שלא משרתים אותו יום ולילה ואין לו אבטחה 24/7".

גולן הוסיפה ופנתה לריבלין: "אולי אני צריכה להזכיר לך שלא חסרים ילדי אזרחים ישראלים שזקוקים להתנדבות החשובה הזאת ובמקום לעודד את חיילי צה״ל להתנדב עם ילדים שמשמשים - לא יותר מאשר קלף מיקוח של הוריהם כדי להתאזרח בצורה לא חוקית בארץ ישראל".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


7 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד