בע"ה כ' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מאות ליוו את דליה הי"ד למנוחות

בישוב תקוע התקיימה הבוקר (ג') הלווייתה של דליה למקוס הי"ד שנרצחה בפיגוע בגוש עציון. הלווייתו של אלמוג שילוני הי"ד שנרצח בתל אביב, תתקיים אחר הצהרים

  • י"ח חשון תשע"ה - 12:11 11/11/2014
גודל: א א א

קרוב ל-300 בני אדם ליווי הבוקר (שלישי) את הקדושה דליה למקוס הי"ד בישוב תקוע בגוש עציון. דליה הי"ד נרצחה אתמול באכזריות בידי ערבי בצומת אלון שבות.

אחותה מיכל סיפרה, כי לפני כ-8 שנים, נדקרה דליה בידי ערבי בשעה שחכתה לטרמפים בצומד גוש עציון, אז שרדה דליה את הפיגוע. "אחרי האירוע, שאלתי אותך איך את יכולה להמשיך לנסוע בטרמפים", אמר מיכל. "והיום, אחרי שדקרו אותך ולא הצלחת להינצל, אני רוצה לצרוח על אבא, על אמא, לצרוח לאומה שלי כולה ובעיקר לעצמי, אל תפסיקו לנסוע בטרמפים. אל תתנו להם את התענוג הזה למנוע מאתנו את המשך החיים".

דליה למקוס הי"ד (באדיבות המשפחה)

"תשמרי עלינו מלמעלה ועזרי לנו להמשיך בלעדייך", אמרה מיכל בסיום דבריה.

סמוך לשעה 16:30 אתמול, ניסה ערבי לדרוס את דליה הי"ד ושני יהודים נוספים שעמדו לצדה בטרמפיאדה בצומת אלון שבות בגוש עציון. משלא הצליח, יצא הערבי מרכבו והחל במסע דקירות. בתחילה דקר המחבל את דליה באכזריות ולאחר מכן דקר שניים נוספים שנפצעו באורח קשה וקל. המחבל נורה בידי מאבטח שהיה בסמוך ונפצע באורח קשה. כעת הוא מטופל בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

יובא למנוחות בשעה 14:00. אלמוג שילוני הי"ד

בשעה 14:00 צפויה לערך הלווייתו של החייל אלמוג שילוני הי"ד בחלקה הצבאית בבית העלמין בהר הרצל בירושלים. שילוני הועלה לאחר מותו מדרג סמל לדרגת סמל-ראשון.

אלמוג הי"ד נרצח בידי ערבי שדקר אותו סמוך לתחנת רכבת 'ההגנה' בתל אביב. המחבל נמלט מהזירה ושוטר שרדף אחריו נפצע באורח קל. המחבל נעצר וטופל בבית החולים איכילוב בתל אביב. בתחילה נפצע אלמוג באורח אנוש ופונה לבית החולים שיבא בתל השומר. לאחר מאמצי החייאה מרובים, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 10 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד