בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"מבזים את הר הבית ביום הכיפורים"

שלטי תמיכה בחמאס וביזוי המקום הקדוש. יום הכיפורים ה'תשע"ה ללא כהן גדול בהר הבית. "מדובר בהתדרדרות נוספת של הפקרת הר הבית"

  • יח"צ
  • י"א תשרי תשע"ה - 10:44 05/10/2014
גודל: א א א
הר הבית אתמול
הר הבית אתמול

אתמול (יום הכיפורים) חגגו ערבים את 'חג הקרבן' המוסלמי, בין היתר בהר הבית. בהר, הניפו הערבים שלטי תמיכה רשמיים של התנועה האיסלמית בחאמס, וכן תלו דגלים על מסגד אל-אקצא.

"המלחמה הבאה - מלחמת שחרור" נכתב על שלטי ההסתה שדמויות מחבלים רעולי פנים וטילי M-75 התנוססו עליהם. השלטים שנתלו באופן רשמי בחזית מסגד אל אקצה, נתלו ככל הראה על ידי הוואקף המנהל את הר הבית, כך נמסר ממטה ארגוני המקדש. שלטי ההסתה המהללים את הניצחון של חמאס על ישראל חתומים על ידי התונעה האיסלמית.

שלט התמיכה בחמאס בהר הבית

גם ביום כיפור עצמו המשיכו ערבים בחילולי מקום המקדש. הביאו ליצנים להר הבית, הכניסו מתים וערכו להם לוויות במקום.

לעומת ההשתוללות האיסלמית, לא רק כהן גדול לא היה גם השנה ביום כיפור בהר הבית. הר הבית נסגר לכניסת יהודים מערב החג עד ליום שלישי הבא, כדי שהמוסלמים יוכלו לחגוג במקום את איד אלאדחא ללא יהודים.

ילדים ערבים בהר הבית אתמול

במטה ארגוני המקדש מגיבים ואומרים כי "מדובר בהתדרדרות נוספת של הפקרת הר הבית לידי המסיתים המוסלמים. התנהלות שמחזקת את גורמי טרור בהר הבית, בירושלים ובישראל כולה. במטה ארגוני המקדש קוראים לראש הממשלה להתעשת מההתנכרות להר הבית, להפסיק את הכפייה האיסלמית במקום, ולאפשר ליהודים חופש דת בהר הבית".

ליצן בהר הבית. "התדרדרות בהפקרות ההר"

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד