בע"ה כ"ד ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"נמשיך להאחז ולפעול למען יישוב הארץ"

תושב עוז ציון מספר על ההרס הלילה. תושבי הגבעה החלו כבר היום בבניית הבית מחדש ושוב עשרות שוטרים פשטו על הגבעה

  • י"ב אב תשע"ו - 17:24 16/08/2016
גודל: א א א
הרס בעוז ציון, ארכיון (TPS) (צילום: TPS)
הרס בעוז ציון, ארכיון (TPS) (צילום: TPS)

"סמוך לשעה 00:30 התעוררנו הלילה מצעקות של שוטרים ובלשים", מספר י', תושב גבעת עוז ציון בשיחה עם הקול היהודי. "הבלשים נכנסו למבנים ולאחר שווידאו שאין אנשים בתוכם הם הקיפו את המבנים בראצ'טים (חבלים עבים), קשרו את החבלים שהקיפו בו את המבנה לג'יפ והתקדמו עם הג'יפ כמה מטרים. כך הם הקריסו את הבית על כל תכולתו. בתוך הבית היו עשרות ספרי קודש, ציוד אישי של בחורים בשווי אלפי שקלים, כלי עבודה ועוד".

יצויין כי על פי רוב, מקפידים כוחות המגיעים לבצע הרס בגבעות לרוקן את המבנים מתכולתם והמקרה הנוכחי חריג מבחינה זו.

רוצה להישאר מעודכן? הכותרות החשובות מידי שבוע אצלך במייל!הירשם עכשיו!

תוך כדי ההריסה של המבנים התפרשו עשרות שוטרים על הגבעות מסביב והחלו בחיפושים אחר נערים בנסיון לתפוס ולעצור כמה מהם בגין "כניסה לשטח צבאי סגור". במהלך החיפושים אחר הבחורים הכוחות נכנסו גם לישוב הסמוך גבעת אסף ועכבו שם את אחד התושבים שהלך ברחוב בתואנה שראו אותו בורח מהגבעה, התושב שוחרר לאחר כחצי שעה לאחר שהבלשים הבינו את טעותם.

לפני כשנה וחצי הוצא על הגבעה צו שטח צבאי סגור כחלק מהמאבק של כוחות הביטחון במתיישבים בגבעות. מאז, המשטרה פושטת על המקום אחת לכמה ימים בנסיון לעצור את התושבים ולהרחיק אותם מהגבעה ובכך לחסל את הנוכחות בגבעה, כך מספר לנו י', תושב הגבעה.

בגבעה החלו כבר הבוקר בבניית הבתים שנהרסו הלילה מחדש. "למרות שמדינת ישראל מנסה בכל מחיר למנוע מעם ישראל להתיישב בארצו ולגאול את הארץ מידי הגויים שיושבים בה אנחנו נמשיך להיאחז בגבעת עוז ציון ובכל שאר הגבעות והישובים ונפעל לישוב ארץ ישראל השלמה מתוך תורה ולקיום מצות הפסוק 'והורשתם את הארץ וישבתם בה' כחלק מהדרך לגאולת עם ישראל והקמת מלכות ישראל. אנחנו רואים ב"ה זרימה של בחורים ואנשים שמגיעים לתמוך ולחזק אותנו בגבעה", הוסיף י' .

אל הגבעה הגיעו היום בעקבות ההרס כעשרה בחורים נוספים לעזור בבניית המבנים ובארגון הציוד שניזוק בפינוי תוך כדי בניית הבתים מחדש. היום פשטו שוב עשרות רבות של שוטרי יס"מ, ימ"ר ומשטרה על הגבעה במטרה לעצור את הבחורים בגבעה ולהחרים את כלי העבודה ששימשו לבניית הבתים. הכוחות עצרו 2 בחורים - קטין ובגיר - שעסקו בבניית הבתים מחדש בגבעה. הבחורים והציוד שהוחרם נלקחו לתחנת משטרת בנימין.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד