בע"ה כ' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

פיגוע חדירה באפרת

קצין צה"ל נפצע באורח בינוני מדקירות. המחבל הסתתר בשיח מאמצע הלילה ובבוקר התנפל על חייל מהכוח שביצע סריקות במקום

  • ט"ו אלול תשע"ו - 08:47 18/09/2016
גודל: א א א
אפרת, היום (TPS)
אפרת, היום (TPS)

ערבי דקר הבוקר (ראשון) ביישוב אפרת שבגוש עציון קצין צה"ל בן 22 ופצע אותו באורח בינוני סביבות השעה 6:00 בבוקר. צוותי מד"א פינו אותו למרכ הרפואי הדסה עין כרם עם פציעה בפלג גופו העליון.

מחקירה ראשונית עולה כי המחבל חדר במהלך הלילה את גדר הישוב באזור רחוב הציפורן. בבוקר התנפל על הקצין, דקר אותו ומיד נורה בראשו. מהדסה עין כרם נמסר כי מצבו של המחבל בינוני.

הפאראמדיקים של מד"א משה בניטה ועיסא דוויאת סיפרו, "ראינו צעיר בשנות העשרים בהכרה מלאה, הוא סבל מפצע דקירה בפלג גופו העליון, הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותו בדחיפות להמשך טיפול בבית חולים כשמצבו הוגדר בינוני עד קשה, הוא תיקשר איתנו כל הדרך לבית החולים ומצבו היה יציב". המחבל פונה אף הוא להדסה עין כרם

זירת האירוע (אנדי פרידמן TPS)

בישוב אפרת מציינים כי כבר בסביבות השעה 2 לפנות בוקר זיהתה מערכת האבטחה הישובית דמות המסתובבת בטווח של כ 400 מטרים מחוץ לישוב.

כיתת הכוננות של הישוב הוקפצה ויחד איתה כוחות צבא. במהלך כל הלילה בוצעו סריקות רגילות. לפנות בוקר המחבל שהסתתר בתוך שיח קפץ על קצין ודקר אותו. על המחבל התגלו מספר סכינים. "אנו משבחים את כוחות הביטחון שמנעו פיגוע קשה. מערכת הביטחון של הישוב הוכיחה את עצמה. צר לנו שנדרשנו לבחינה זו אך ב"ה נמנע פיגוע קשה מאד", אומרים בישוב.

תושבי שכונת הזית שהתבקשו להישאר בבתים יכולים לחזור לשגרה. כמו כן נמסר כי לא תותר היום כניסת פועלים ערבים למועצה.

זירת האירוע (אנדי פרידמן TPS)

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 10 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד