בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

האנס מגן העיר ביצע עבירות בטחוניות בשומרון

האנס מגן העיר ישב בעבר במאסר על ידויי אבנים והפרות סדר בשומרון, כך עולה מגזר הדין שניתן הבוקר. הנאנסת ממשיכה לטעון בתוקף כי מדובר באונס על רקע לאומני ותובעת להכיר בה כנפגעת פעולת איבה

  • אלחנן גרונר, הקול היהודי
  • י"ח תמוז תשע"ג - 21:03 26/06/2013
גודל: א א א
האנס מגן העיר ישב בעבר במאסר על ידויי אבנים והפרות סדר בשומרון, כך עולה מגזר הדין שניתן הבוקר. הנאנסת ממשיכה לטעון בתוקף כי מדובר באונס על רקע לאומני ותובעת להכיר בה כנפגעת פעולת איבה
[caption id="attachment_58511" align="aligncenter" width="487" caption="גן העיר בתל אביב (Gellerj)"]
הצעירה היהודיה שנאנסה בגן העיר ממשיכה לטעון כי מדובר באונס על רקע לאומני, וזאת על אף שבית המשפט והפרקליטות מסרבים להסכים עם הטענה.
הבוקר בעת מתן גזר הדין של האנס אחמד בני ג'אבר התקבל חיזוק לטענותיה כאשר נסקר עברו הפלילי הכולל ריצוי של 11 חודשי מאסר בגין עבירות בטחוניות של זריקות אבנים והפרת הסדר. האנס המתגורר בכפר עקרבא הסמוך לאיתמר הוא בין לחמולה שמעורבתה בפשע ובטרור ידועה.
עורכת דינה של הצעירה שנאנסה, רוני אלוני סדובניק, אמרה לאחר הרשעתו של האנס כי ברשותה מסמכים המעידים כי מדובר באונס על רקע לאומני.
"לא כל ערבי שאונס יהודיה זה על רקע לאומני. אבל יש ארועים שהם כל כך אכזריים וכוללים אלימות פיזית כל כך קשה כמו האירוע הזה, שאין ספק שבוצע מתוך שנאה. ומכיון שהאנס לא פגש בנער ובנערה מעולם, הסיבה היחידה לשנוא אותם היא זה שהוא פלסטיני והם יהודים".
"כל הדברים היחודיים האלה, כמו קללות בערבית במשך זמן האירוע והאלימות הקשה והאכזרית, מצביעים על ראשית ראיה שמדובר באירוע שכוון נגד יהודים", אמרה עו"ד אלוני סדובסקי. "עוד נקודה חשובה היא כמובן התחושות של קרבן העבירה. היא עדה וזה מה שהיא עומדת על כך שמדובר בפעולת טרור לכל דבר ועניין".
הבוקר נגזרו שלושים שנות מאסר על האנס והוא נדרש לשלם פיצוי בסך 258,000 ש"ח לכל אחד מהמתלוננים. השופטים כתבו כי לא מצאו תקדים במדינת ישראל לאונס כה אכזרי.  הנאנסת תובעת את המדינה ודורשת להכיר בה כנפגעת פעולת איבה.
תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד