בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מכה למשטרה: ביקשה מעצר ל-8 ימים – וקיבלה שחרור

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של צעיר מיקנעם החשוד בתג מחיר, בלא פחות משמונה ימים. עו"ד רן שחם מארגון חוננו טען כי אין כל ראיות הקושרות את החשוד למעשים וביהמ"ש הורה על שחרורו\r\n

  • כ' אייר תשע"ד - 17:00 20/05/2014
גודל: א א א
המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של צעיר מיקנעם החשוד בתג מחיר, בלא פחות משמונה ימים. עו"ד רן שחם מארגון חוננו טען כי אין כל ראיות הקושרות את החשוד למעשים וביהמ"ש הורה על שחרורו
[caption id="attachment_84604" align="aligncenter" width="300"]הרכב של הערבי מנצרת עלית. יקנעם היום (משטרת עפולה) תג מחיר ביקנעם (משטרת עפולה)
ההיסטריה לתג מחיר גורמת ככל הנראה למשטרה לעצור חשודים ללא ראיות.
הבוקר (ג') נעצר בידי בלשי ימ"ר צפון, צעיר בשנות העשרים לחייו תושב יקנעם, וזאת בחשד שהיה מעורב בשורת ארועי "תג מחיר" שאירעו ברחבי העיר.
הצעיר הכחיש בחקירתו את המיוחס לו ודחה את טענות המשטרה מכל וכל. בשעות הצהריים הוא הובא לדיון בבית משפט השלום, שם ייצג אותו עורך הדין רן שחם מטעם ארגון חוננו.
חוקרי המשטרה ביקשו להאריך את מעצרו של הצעיר בלא פחות משמונה ימים, אולם השופטת לילי יונג-גפר קיבלה את טענותיו של עו"ד שחם והורה על שחרורו של העצור.
"השופטת קבעה כי החקירה מתנהלת מזה כשבועיים ולמרות שיש חשד סביר, אין מספיק ראיות שמצדיקות המשך מעצר" אומר עו"ד שחם. בנוסף התחשב בית המשפט בכך שבמהלך התקופה הזו מרשי היה משוחרר".
השופטת הורתה על שחרורו של העצור למעצר בית למשך שמונה ימים, אך קיבלה את בקשת המשטרה לעיכוב ביצוע לצורך הגשת ערר על ההחלטה.
"מדובר באדם נורמטיבי, ללא עבר פלילי אשר לא היה עצור מעולם", אומר בתגובה עו"ד שחם מארגון חוננו. "הוא מכחיש בתוקף כי הוא קשור לסיפור. במקום לחכות לראיות מוצקות מיהרו לעצור אותו מבלי כל ראיות שמצדיקות את זה, ככל הנראה רק משום שמדובר בנושא תקשורתי".
יש לציין כי בנוסף לעצור זה ישנם ארבעה עצורים נוספים, חלקם קטינים, החשודים בשורת ארועי "תג מחיר" ברחבי העיר.  מדיווח של דובר מחוז צפון במשטרה עולה כי לפני יומיים נעצר קטין בן 16.5 מצפון הארץ אשר לדברי המשטרה הודה בגרימת נזק למרפאת שיניים של רופא דרוזי ביקנעם, ומעצרו הוארך עד יום ה'.
אתמול נעצר חשוד בן (26) מיקנעםו מעצרו הוערך עד יום ה'.בשעות הצהריים נעצר קטין בן 16 מצפון הארץ, נחקר בשעה זו במשרדי הימ"ר ובהמשך יוחלט אם יובא לפני שופט לדיון בהארכת מעצרו. במשטרה מציינים כי מידת מעורבותם באירועים נחקרת. בנוסף עצור מזה כשבועיים צעיר בן 25 מיקנעם אשר המשטרה טוענת כי נתפס בעת שניקב צמיגי רכב של קבלן ערבי.
תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 21 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד