בע"ה ח' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

טעויות מפדחות של משתוויינים

השרה המישתוויינת ציפי לבני צנזרה באיחוליה על מינוי הרמטכ"ל החדש את אמרתו של בן גוריון וח"כ קלדרון ניסתה לשכנע את הגולשים כי גם ערבים חתמו על מגילת העצמאות

  • אברהם שפירא
  • ט' כסלו תשע"ה - 14:51 01/12/2014
גודל: א א א
צילום המסך מהטוויטר של לבני
צילום המסך מהטוויטר של לבני

אחרי ש"גרזנים הרגו מתפללים", כעת צינזרה שרת המשפטים ציפי לבני בטוויטר שלה חלק מפתגמו הידוע של ראש הממשלה הראשון למדינת ישראל, דוד בן גוריון.

על רקע מינויו של הרמטכ"ל הבא של צה"ל, גדי אייזנקוט, כתבה השרה לבני ב'ציוץ' שפרסמה בטוויטר "גדי אייזנקוט הרמטכ"ל ה-21 של צה"ל – איתו יודעת כל אם עבריה שגורל בניה בידי המפקד העליון הראוי לכך". אולם כעבור רגעים אחדים שנתה לבני את ה'ציוץ' וצנזרה את המילה "עבריה". "איתו יודעת כל אם חייל או חיילת שגורל בניה בידי המפקד העליון הראוי לכך".

במקרה מביך אחר אמרה במליאת הכנסת ח"כ רות קלדרון: "אין לנו צורך בחוק לאום נוסף למגילת העצמאות. לא ייתכן שהכרזה שאבותינו הסכימו עליה מכל צדדי הקשת הפוליטית, ימין ושמאל, דתיים, חרדים, ערבים ושאר מיעוטים. אנחנו, בכהונת הכנסת ה-19 של מדינת ישראל, לא יכולים להגיד שאנחנו מסכימים לה".

גולש בפייסבוק בשם שמואל כתב לה בתגובה: "רעיון נחמד. אמרת שהערבים הסכימו למגילת העצמאות - מאיפה הבאת את זה?" ונענה "שמואל יקר. ראה את החתומים על המגילה". שמואל הסתכל אך לא מצא אזכור לשם ערבי בחתימות על המגילה. אם אתם לא מאמינים, אתם מוזמנים להסתכל גם...

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 6 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד