בע"ה י"ב אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"המעצרים האלה רק פרסמו את להב"ה"

בנצי גופשטיין מגיב על התנכלות המשטרה כנגד הארגון: "אנו מקווים שעוד אנשים יצטרפו לארגון ויגידו את האמת"

  • אברהם שפירא
  • א' טבת תשע"ה - 20:02 23/12/2014
גודל: א א א

על רקע מבצע המעצרים שהפעילה המשטרה נגד פעילי ארגון להב"ה, ומודעות התמיכה בהם שהופצו לאחרונה, מזכיר בנצי גופשטיין מנכ"ל הארגון על פעילותה של להב"ה – למניעת התבוללות בארץ הקודש.

"אנחנו לא מחכים שהבנות יצרו קשר אם הגויים אלא עושים הכול כדי שהם לא יפגשו אותם", מסביר גופשטיין בשיחה עם הקול היהודי."זה גם מה שכל כך מעצבן את השמאל, המתייוונים של דורנו - אנחנו עם ישראל עם קדוש ואין לנו מה לחפש בקשרים עם גויים. במקביל אנו נאבקים גם עם הנושא של הדו-קיום", אומר גופשטיין ומסביר, "אין דו קיום עם אויבים ומי שלא מכיר במדינה הזאת כמדינה יהודית אין לו מה לחפש בארץ ולא משנה אם הוא ערבי או נוצרי או גוי אחר".

"הפעילות של להב"ה כנראה מפריע לשי ניצן, ליועץ המשפטי ולשרת המשפטים לשעבר כי הם לא רוצים מדינה יהודית. הם רוצים מדינת כל אזרחיה והם חושבים שמי שרוצה מדינה יהודית הוא גזען".

על פרשיית המעצרים, בהם היה מעורב גם גופשטיין בעצמו, הוא אומר כי "כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ. למרות שהחרימו לנו את כל החומר אז יש לנו קצת קושי. הסוהרים, האנשים הפשוטים קבלו אותנו כמו מלכים כי אוהבים אותנו. המעצרים היו קשים אבל זה לא ישבור אותנו. אם היו יכולים היו שמים לי אזיקים על הפה במקום על הידיים, אבל הם לא יכולים אז הם מנסים בכל מיני דרכים".

"בסופו של דבר, זה עזר לנו. עכשיו פרסמו את להב"ה. יותר ויותר אנשים מכירים את להב"ה ומוזמנים להצטרף ואני מקווה שבעזרת ה', יצטרפו אלינו עוד אנשים שלא מפחדים להגיד את האמת. זה מה שחשוב היום להגיד את האמת ולא לפחד מאף אחד".

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד