בע"ה כ"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מרצים של 'ערכים' נשדדו במיאמי

צוות מרצים של ארגון 'ערכים' מישראל נשדדו השבוע. מודעות "יהודי טוב זה יהודי מת" בארגנטינה

  • אברהם שפירא
  • ט"ז שבט תשע"ה - 18:27 05/02/2015
גודל: א א א
יהודי טוב זה יהודי מת. המודעות בארגנטינה
יהודי טוב זה יהודי מת. המודעות בארגנטינה

צוות מרצים מארגון 'ערכים' הפועל להחזרת יהודים בתשובה בארץ ובעולם, נשדד על ידי גויים במיאמי שבארצות הברית. הצוות מנה ארבעה יהודים בהם הרב מיכאל לסרי מרצה ידוע ומוכר ב'ערכים'.

שני שודדים תקפו את הצוות ביום שלישי השבוע בשעה שהעמיסו מזוודות על רכבם לקראת טיסה שהייתה צפויה להם למחרת להרצאה נוספת. רכב עצר לידם במפתיע וממנו קפצו שני רעולי פנים ששדו מהם ארנקים וכסף.

ארגון הבוחן את רמת האנטישמיות בבריטניה דיווח כי מספר התקריות והתקיפות האנטישמיות בבריטניה הכפיל את עצמו, לדבריהם מאז 'צוק איתן' ועומד על 1,168 אירועים בשנה הלועזית החולפת. במדד חודשי, נרשמו בחודש בו התבצע המבצע למעלה משלוש מאות אירועי תקיפה אנטישמיים במדינה, שיא במדד שלו חודש בודד.

בנוסף דווח כי ביום שלישי השבוע נתלו בארגנטינה כרוזים אנטישמיים עם הכיתוב "יהודי טוב הוא יהודי מת, והיהודי הטוב הוא ניסמן". הכרזות התייחסו לתובע המשפטי אלברטו ניסמן שבחודש שעבר נרצח בדירתו בבואנוס איירס. בצרפת נתלתה מודעת דרושים לחברת מדיה בה נכתב"לא יהודי, אם אפשרי".

ניסמן חקר את הפיגוע בבניין הקהילה היהודית בבואנוס איירס בתשנ"ד, שבו נרצחו 85 בני אדם ועוד מאות נפצעו, והאשים את הנשיאה כריסטינה פרננדס קירשנר ובכירים בממשלה, בהם שר החוץ הקטור טימרמן, בטיוח חקירת הפיגוע כדי לפטור את איראן מהאחריות שיוחסו לה. הוא נרצח לילה לפני שימוע בו היה אמור להסביר את האשמותיו כנגד הנשיאה ומקורביה.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 17 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד