בע"ה כ"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מסתננים תקפו - "חוסר עניין לציבור"

כתב אישום שייחס לשלושה מסתננים תקיפת בעל פיצוצייה באילת, בוטל לאחרונה מ'חוסר עניין לציבור'. בעל הפיצוצייה טוען כי התובעת כלל לא הסתכלה כראוי בסרטון. "איפה הצדק?"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • כ"ז שבט תשע"ה - 18:12 16/02/2015
גודל: א א א
המסתננים עם הבירות (מתוך צילום מצלמת האבטחה)
המסתננים עם הבירות (מתוך צילום מצלמת האבטחה)

לאחרונה פורסם באתר 'ערב ערב' כי פרקליטות המדינה החליטה לבטל את כתב האישום שהוגש נגד שלושה מסתננים מאריתריאה שהואשמו בתקיפת אבי חזן, בעל פיצוציית 'גלגל' בשדרות התמרים באילת.

על פי כתב האישום, השלושה הגיעו בשעת לילה מאוחרת וביקשו לקנות מספר בקבוקי בירה. מכיוון שהחוק אוסר מכירת משקאות חריפים בשעות הלילה המאוחרות, סרב חזן לבקשתם ובמקום התפתח ויכוח.

חזן ליווה את המסתננים אל מחוץ לחנות, שם נטען כי השליכו לעברו אבן שפגעה בראשו וגרמה לפציעתו. חזן איבד את הכרתו וכשנפל נשבר מרפק ידו השמאלית. לטענת המסתננים, לאחר שסרב חזן למכור להם את השתייה החריפה, הוא כינה אותם 'כושים' והכה אותם. לטענתם, הם רק השליכו לעברו מצית כתגובה.

אבי חזן לאחר שהותקף בידי המסתננים (מתוך מצלמת האבטחה)

"התקשרתי לתובעת והיא אמרה שכתב האישום בוטל בשל חוסר עניין", אומר חזן בזעם. לחזן הוסבר כי באחת ממצלמות האבטחה הבחינו אנשי הפרקליטות כי גם הוא תקף את המסתננים מחוץ למבנה. "אמרתי לה: אתם רואים בסרטון את נהג המונית שסייע לי, לא אותי. את לא רואה שלבשתי חולצה כחולה באותו יום והאיש שאת רואה בסרטון לובש חולצה לבנה?", ניסה חזן להסביר. "מה, זה לא אתה בסרטון?", שאלה התובעת. "מה אתה אומר, טוב. אתה יכול לערער אם אתה רוצה", מתאר חזן את השיחה.

"היא לא טרחה להסתכל על הסרט. יש שם מצלמות שמראות בבירור שהותקפתי. יש לי מוגבלות חזקה ביד מאז התקיפה. איפה הצדק?".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


7 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד