בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

נלחמים בהמרת הדת: תפילת שבת המונית

המונים צפויים להשתתף בתפילת השבת מול אירוע המיסיון ברעננה, זאת לאחר שאושר בידי בית המשפט. "בארץ הקודש מעבירים יהודים על דתם?!"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • י"א אייר תשע"ה - 22:30 30/04/2015
גודל: א א א

"האם כאן בארצנו הקדושה בעיצומה של שבת קודש ימירו יהודים את דתם לנצרות?!". מודעות רבות הקורות לציבור להשתתף בתפילת שבת המונית, הודבקו היום (חמישי) ברחבי העיר רעננה, זאת בעקבות אירוע הטבלה לנצרות אותו יערכו מיסיונרים במרכז ספורט של העירייה במהלך השבת הקרובה, וזאת באישורו של בית המשפט המחוזי לוד.

כשבועיים מתקיים מאבק בין כת המיסיונרים 'עדי השם' לבין המועצה הדתית רעננה, רב העיר הרב יצחק פרץ וארגון 'יד לאחים' שאת אירוע ההטבלה לנצרות שהיה אמור להתקיים בשבת שעברה הצליחו לבטל. לאחר ביטול האירוע הקודם בידי העירייה, פנו אנשי הכת נוצרית לבית המשפט המחוזי-מרכז וזה הורה לאפשר להם את קיום האירוע.

ב'יד לאחים' ובמועצה הדתית הגישו כבר עתירה לבית המשפט העליון, אך עד שיינתן מענה, הם כבר מתכוננים לתפילת שבת המונית מול אירוע ההטבלה. "זעקה ומחאה, איש בל יעדר". התפילה תתקיים בשעה 8:30 בבוקר מול היכל הספורט העירוני, ברחוב פלמ"ח 2 בעיר. "חובה על כל אחד ואחד לבוא לתפילה ההמונית", נכתב בכרזות.

קודם לכן, שלח הרב פרץ רב העיר רעננה, מכתב לארגון יד לאחים בו הוא מודה להם על הושטת ידם לסייע וקורא תיגר נגד אירוע המיסיון המתוכנן. "לכבוד 'יד לאחים', שלום רב. ברצוני להודות לכם מאד על הסיוע החשוב שהגשתם לנו, ברוב טובכם, בנושא הכאוב מאוד, נושא המרת הדת שהיה אמור להיערך ברעננה על ידי נוצרים ועוזריהם", כתב הרב פרץ.

"אנו תפילה לה' יתברך שהתכנית הזדונית לא תצא לפועל. יהודים לאורך כל הגלות הארוכה מסרו נפשם על קדוש ה' כדי לא להמיר את דתם. אוי לנו לבושה הנוראה שכאן, בארץ הקודש, מעבירים יהודים על דתם. ביחוד ברצוני להודות לרב וולקן הנכבד על פעילותו החשובה ותרומתו הגדולה בכל הנושא הכאוב הזה. בכבוד רב ובברכת התורה הרב הראשי לרעננה יצחק פרץ".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד