בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

רעננה: כאלף איש מחו כנגד המיסיון

בית המשפט העליון אפשר אירוע הטבלה לנצרות, התושבים הפגינו בתפילה המונית מול אירוע המיסיון. שני מפגינים נעצרו אך שוחררו בעקבות לחץ המפגינים

  • אברהם שפירא
  • י"ד אייר תשע"ה - 13:04 03/05/2015
גודל: א א א
מסיונרים בפעולה. ארכיון (יד לאחים)
מסיונרים בפעולה. ארכיון (יד לאחים)

מאות תושבי רעננה השתתפו אתמול (שבת) בתפילת שחרית ומוסיף ברחובה של עיר, זאת למול כנס מיסיונרי שהתקיים באולם הספורט העירוני בו הוטבלו יהודים רבים לנצרות.

על פי הדיווחים, במהלך התפילה ההמונית, שאורגנה על ידי רב העיר הרב יצחק פרץ, נוצרו עימותים עם מספר מיסיונרים וכן עם שוטרי יס"מ שניסו למנוע את התקרבותם של המתפללים למבנה.

חלק מהמתפללים ניסו להיכנס לבניין דרך כניסה צדדית, אך נתקלו בשוטרים ובמאבטחים פרטיים ונבלמו. שני בני אדם שניסו לעבור בכוח את המאבטחים הותקפו בגז פלפל ונאזקו. לאחר התערבותו של רב העיר שוחררו השניים.

אירוע המסיון נאסר בהתחלה על ידי העירייה, בהחלטה שעוגנה על ידי בית משפט השלום, זאת לאחר מאבק שניהלו התושבים יחד עם רב העיר. אולם בהמשך, בעקבות ערר שהגישו אנשי הכת המיסיונרית 'עדי ה', הפך בית המשפט מחוזי את ההחלטה וחייב את העירייה לאפשר את קיום האירוע. התושבים עתרו לבית המשפט העליון, והשופטת דפנה ברק-ארז חייבה אף היא את העירייה לאפשר את קיום האירוע.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 17 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד