בע"ה כ"ה ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

כנס מיסיון בי-ם: תפילה נגד הכנס

"חשוב להגיע ולהפגין את היהדות הגאה שלנו ולהתפלל לכישלונה של ההתכנסות" אמר אריה קינג ממארגני ההפגנה

  • אברהם שפירא
  • כ"ט אייר תשע"ה - 15:30 18/05/2015
גודל: א א א
מתחם הארנה בירושלים (ויקיפדיה)
מתחם הארנה בירושלים (ויקיפדיה)

ביום רביעי, בזמן שנוצרים מיסיונרים צפויים להגיע לאולם ה'ארנה' בירושלים, צפויה להיערך תפילה במקום כנגד הכנס. "זו זעקה לבורא עולם, לאבינו שבשמים, שיציל את הנשמות של היהודים שעלולים להיכנס וליפול לפח של אותם מושמדים" אומר אריה קינג, ממארגני ההפגנה. "זה גם מחאה על כך שעיריית ירושלים פתחה את דלתות האולם לגופים כאלו אנטי יהודים שיופיעו במקום".

ההפגנה תתקיים אחר הצהריים באישור משטרת ישראל ועיריית ירושלים. "חשוב להגיע עם שופרות, דגלים, סידורים וספרי תהילים" אומר קינג, "וכל מה שיש בכדי שנוכל להפגין את הנוכחות היהודית הגאה שלנו במקום, ולהתפלל לכישלונה של אותה התכנסות".

"בשבועיים האחרונים נפתחו קבוצות ווצאפ של מתנדבים ואנשי שטח בעיר כנגד פעולות של המיסיון. אלו יוזמות שמגיעות בכדי לעצור את מה שהמיסיונרים עושים בעיר בימים האחרונים. המיסיונרים פשוט הציפו את העיר בפעילות שלהם. אני מתריע, בריקוד הדגלים הנוצרים מתכננים לחלק חומרי הסברה. ואני קורא לכל יהודי שרואה את הדבר הזה לאסוף את החומר ולהשמיד אותו ולהתריע בפני היהודים התמימים שלא לקחת את החומר הזה ולא לשתף פעולה".

אריה קינג

הפעילים, שמחוברים בקבוצות וואצפ, מגיעים למקום האירוע ברגע שהם מקבלים מידע על אנשי מיסיון שמחלקים חומרים מיסיונרים בעיר.

"לדוגמא, לפני מספר דקות, קבלתי דיווח ממרכז העיר מכיכר הדווידקה, על אירוע כזה ומיד כבר היו פעילים בדרך לשם" מספר קינג בשיחה.

"עוד נקודה, ישנה בעיה גדולה של נצרות גם ביהודה ושומרון. אנשים שקוראים לעצמם רבנים, רבני יישובים ומוסדות, מכניסים נוצרים. הגיע הזמן לצאת נגד הרבנים האלו ולהגיד להם: "עד כאן!", כי הרבנים האלו שותפים לבוקה ומבולקה הזאת בקרבנו ומבלבלים את היהודים. לא יכול להיות שיום אחד רואים רב מאשר פעילות של נוצרים מסוימים ביישוב שלו ומתכסה בכך שהם לא מיסיונרים, אבל יום למחרת מגיעים אותם נוצרים לארגונים ולכנסים שבהם יש מיסיונרים. הגיע הזמן שגם כנגד הרבנים האלו תצא פעולה ומחאה מקרב הציבור בראשו עומדים הרבנים".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 9 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד