בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מציל יהודיות מהתבוללות ומאוים בידי ערבים

אילת: פעיל ארגון מהשב"י הוטרד ואוים על ידי ערבי לאחר שהבריח יהודיה שהתעלל בה. "אתה לא יודע עם מי אתה מתעשק", כתב הערבי

  • אברהם שפירא
  • א' סיון תשע"ה - 14:45 19/05/2015
גודל: א א א
יהודיה שהתבוללה. אילוסטרציה (הקול היהודי)
יהודיה שהתבוללה. אילוסטרציה (הקול היהודי)

לפעיל ארגון מהשב"י (מניעת התבוללות של בנות ישראל), משה בן זקרי, פנתה יהודייה כבת 19 שהתחברה לערבי. "היא אמרה שהיא רוצה לעזוב את הערבי שהייתה נשואה לו" מספר בן זקרי. "היא פנתה יחד עם עוד חברה שנשואה גם לערבי והן אמרו שרוצות לעזוב. נפגשנו ביום ראשון כשהערבי יצא לעבודה. כך הצלחתי להבריח אותה מאילת לירושלים שם טפלו בה פעילים של להב"ה".

הערבי השיג את מספר הנייד של בן זקרי והחל להטריד אותו ולאיים עליו. זהו ציטוט מאחת ההודעות ששלח: "אתה לא יודיע עם מי אתה מתעשק. ותבדוק ותברר על משבחת חוסין בכפר אבו סנאן. עשיתה תעות גדולה", כתב הערבי ובן זקרי הגיש תלונה במשטרה על איומים.

בהודעה אחרת טען הערבי כי בן זקרי חטף את הבחורה וגנב לו דברים מהבית. "הכול מוצלם, אני מציע לכם לחבס על עורך דין טוב" כתב.

"יש לי תיעוד, הקלטות, הודעות וצילומים שהיא באה מרצונה. היא אומרת שהוא היכה אותה והיא רוצה לברוח ממנו. הבנתי שכנראה היא חזרה אליו אולי מפחד, אבל אנחנו לא מוותרים על אף יהודי. הייתה מקרה של בחורה יהודייה שטפלתי בה וחזרה שלוש פעמים לערבי ואני לא התייאשתי" אומר בן זקרי. "ברוך ה' עוד שבוע וחצי הבחורה הזאת מתחתנת עם בחור דתי".

בעבר נעצר בן זיקרי לאחר שביקש מערבי המנהל תחנת דלק בעיר להפסיק קשר עם יהודיות. הערבי טען כי בן זיקרי איים עליו. הקלטה הוכיחה כי מדובר בתלונת שווא

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד