בע"ה כ"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מנכ"ל אורנג': "להחרים את ישראל"

סערה בעקבות דבריו של מנכ"ל חברת אורנג' העולמית שאמר כי הוא מעוניין להחרים את ישראל. ב'פרטנר', שם מחזיקים במותג אורנג', מתנערים

  • אברהם שפירא
  • י"ז סיון תשע"ה - 15:20 04/06/2015
גודל: א א א

סערה תקשורתית בעקבות אמירתו של מנכ"ל חברת אורנג' העולמית לפיה הוא מעוניין לנתק קשרים עם חברת 'פרטנר' שמחזיקה באורנג' בארץ כחלק מחרם על מדינת ישראל.

בחברה מיהרו להבהיר ש'פרטנר' היא חברה ישראלית לכל דבר והם מתנערים מדבריו של מנכ"ל אורנג'. "אנו מצרים על דבריו של מנכל פראנס טלקום העולמית. ברצוננו להדגיש כי חברת פרטנר הינה חברת ישראליתבבעלותסבן קפיטל גרופ שבבעלות חיים סבן והציבור ואינה בבעלות פראנס טלקום (אורנג צרפת). החברה מחזיקה במותגOrangeמאז 1998, והקשר היחידי ביננו לבין פראנס טלקום הוא המותגבלבד. החברה תמשיך לשרת נאמנה את כל הציבור במדינת ישראל ללא אפליה או אבחנה כל שהיא" הודיעו מהחברה.

יו"ר ועדת הכלכלה איתן כבל אמר כי, "אורנג' זה מותג, לא יותר! פרטנר זו חברה ישראלית, המעסיקה אלפי עובדים שמעניקים לישראלים רבים שירות יום יום. העובדים האלה הם שלנו, ולא נאפשר לתת לשום גורם זר לאיים על מקום עבודתם".

"שוחחתי הבוקר עם קרן אופק, יו"ר ועדת עובדי פרטנר ישראל, ואמרתי לה שבכוונתי לכנס את ועדת הכלכלה של הכנסת, על מנת לצאת בקריאה ברורה למען עמידה לצד העובדים והחברה.לא נהיה פרטנר לצעדי איום נלוזים של מותג זר".

"כל מי שעוזב את פרטנר ישראל עכשיו, בגלל אמירתו של מנכ"ל אורנג' העולמית, הופך לכלי שרת, שלא בטובתו ולא בידיעתו, בידי שונאי ישראל.הממשלה בחידלונה, כי רב הוא, לא מצליחה לצערי לגבש חזית בינלאומית רחבה שתמנע את המלחמה החדשה שמתרגשת ובאה עלינו, והיא מלחמת החרמות" אמר כבל.

לאחרונה מתגברת תופעת החרם על ישראל. ארגוןBDS העלומי קורא להטיל חרם כלכלי, אקדמי ותרבותי על ישראל.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד