בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אילת: נעצר בטענה שתקף אנשי מיסיון

משה בן זקרי, פעיל תושב אילת, נחקר היום (א') בטענה שהכה ויידה אבנים לעבר אנשי מיסיון שבאו לעיר לשכנע אנשים להמיר את דתם

  • אברהם שפירא
  • כ"ז סיון תשע"ה - 16:00 14/06/2015
גודל: א א א
מיסיונרים בפעולה (יד לאחים)
מיסיונרים בפעולה (יד לאחים)

פעיל 'מהשב"י" באילת, משה בן זקרי, נחקר היום (ראשון) במשטרה בטענה שתקף אנשי מיסיון נוצרים שהגיעו לחלק חומר מיסיונרי בבניין בו הוא מתגורר. אותם אני מסיון חברים בכת "עדי ה'" שקיימה את אירוע המיסיון ברעננה לפני כחודש וחצי.

"חקרו אותי על תקיפה של מיסיונרים באילת. הם טענו שנתתי להם מכות וזרקתי אבנים על הרכב שלהם" אומר בן זקרי. לדבריו, המיסיונרים הגיעו לבניין בו הוא מתגורר והחלו לדבר ולשכנע את השכנים בטענות שלהם. "אני צעקתי עליהם שיסתלקו מהמקום ולקחתי להם את החומר המיסיונרי מהידיים".

במשטרה טענו כי בן זקרי חנק את אחד מאנשי המיסיון והפיל אותו מהמדרגות. "אני רק הגנתי על עצמי, ובכלל הבחור הזה היה ענק, 'רולה', בגובה שני מטרים, איך אני חנקתי וזרקתי אותו במדרגות?!" הוא אומר. עוד נטען, כי בן זקרי יידה אבנים לעבר הרכב בו נסעו המיסיונרים מהמקום.

"בשנה האחרונה הנוצרים הסתובבו הרבה באילת, אבל הבנתי שמאז המקרה הזה הם לא מסתובבים יותר. הם היו מסתובבים בבתים ומשכנעים אנשים. הרבה אנשים פנו אלי לאחרונה בטענה שהם מגיעים אליהם אבל אף פעם לא הצלחנו לתפוס אותם. במקרה באותו היום הם הגיעו עד לבניין שלי. זה בכלל לא חוקי לחלק חומר מיסיונרי".

"לדעתו יש איך להתמודד עם התופעה. "בכל מקום שהם מגיעים צריך מיד לגרש אותם בלי בושה, שילכו בבושת פנים, ולדאוג שהם לא ירצו לחזור. לא דרכנו באלימות, אבל אם הם תוקפים אז כמובן שכדאי להגן על עצמך".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד