בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

סיור שבועי באילת למניעת התבוללות

ערבי שניסה לתקוף פעיל כנגד ההתבוללות בעיר אילת, נעצר ויוגש כנגדו כתב אישום. משה בן זקרי החל לדבר עם בנות יהודיות שנפלו עם ערבים וקיבל עזרה מעוברת אורח

  • אברהם שפירא
  • כ"ו אלול תשע"ה - 19:52 10/09/2015
גודל: א א א
הפגנה כנגד ההתבוללות (חוזרים להר)  (חוזרים להר)
הפגנה כנגד ההתבוללות (חוזרים להר) (חוזרים להר)

פעמיים בשבוע יוצא משה בן זקרי, פעיל ארגון מהשב"י למניעת התבוללות, לסיור לאיתור בנות שנמצאות בקשר עם ערבים בשווקי העיר אילת בה הוא מתגורר.

לפני כשבועיים, כאשר ניסה לפתוח בשיחה עם שתי בנות שנמצאות בקשרים עם ערבים בעיר, התפתחה במקום מהומה במהלכה ניסה אחד מהערבים לתקוף אותו ונעצר בידי שוטרים. "ראיתי קבוצה של ערבים עם שתי בנות יהודיות", משחזר בן זקרי. "הערבים היו עסוקים ביניהם והחלטתי לנצל את זה ולדבר עם שתי הבנות. התחלתי לדבר עם הראשונה שיש לה בן זוג ערבי אבל היא לא הסכימה לדבר בטענה כי בעלה יכול להכות אותי ו'לא כדאי'. כשרציתי לדבר עם השנייה, ניסתה הראשונה להניא אותה מכך כל הזמן וגרמה שהיא לא תדבר איתי".

משה בן זקרי. ארכיון (הקול היהודי)

מכאן התחילו העניינים להתחמם. "בחורה שעברה ברחוב אמרה לראשונה שתשתוק, בשביל להסביר לה שלא תתערב בשיחה שלי עם השנייה, שרצתה לשוחח איתי. הבחורה הנשואה כביכול לערבי התעצבנה והתחילה לקלל ולקרוא לערבי והוא ניסה לנגוח אותי והתחיל להרים ידיים, אך ללא הצלחה. התקשרתי למשטרה והשוטרים שהיו קרובים עצרו אותו. הוא התנגד והתחיל לקלל את השוטרים ואת כולם".

לפני כמה ימים הודיעה לו המשטרה כי היא העבירה את התיק של הערבי לפרקליטות לצורך הגשת כתב אישום.

"באילת, ברוך ה', מבחינת התושבים שגרים כאן יש ירידה גדולה במקרי ההתבוללות. הבעיה היא באנשים שבאים מבחוץ לטייל ולבלות" מסביר בן זקרי. "אנחנו מנסים לאתר אותם, לדבר ולשכנע ועד היום ישנן הרבה בנות שנצלו בזכות הפעילות. צריך קצת להעלות את המודעות מיהו יהודי ומה זה יהודייה. יש הרבה הצלחות בתחום, אך יש גם מקרים יותר קשים. יש בנות שהראש שלהן קצת יותר סבוך וכנראה רק כמה מכות שהן יחטפו מהערבים יעזרו. אנחנו לא מתייאשים מאף אחת".

לנערים הערבים באילת מוסר בן זקרי: "אנחנו נגיע לכל מקום שיש בו יהודיות. אנחנו לא מפחדים מהם ולא נרתעים מהם".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד