בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הגולשים היהודים מוציאים את בצלם מהתחרות

ארגון בצלם כמעט קיבל פרס של מאה אלף יורו בתחרות אינטרנטית של ממשלת הולנד. גולש ישראלי שגילה את התחרות, הכשיל את ההצלחה וכעת הוא עובד להפחתת סיכוייו של הארגון לזכות בתחרות

  • טוביה אריאל
  • כ"ו אלול תשע"ה - 16:20 10/09/2015
גודל: א א א
בצלם
בצלם

עד היום בבוקר (חמישי) ארגון בצלם היה הארגון המוביל בתחרות אינטרנטית על פרס של מאה אלף יורו (כ-430,000 שקל)שפרסמה ממשלת הולנד באינטרנט. מדובר בתחרות בה מתמודדים ארגונים ופעילים שונים והגולשים נכנסים לאתר ובוחרים את המתמודד שלדעתם צריך לקבל את התקציב.

גולש מישראל בשם לב סולודקין, גילה את התחרות ופרסם את הפרויקט בעמוד הפייסבוק שלו. בפוסט שפרסם, קרא סולודקין לציבור להיכנס לאתר על מנתלמנוע את ניצחון הארגון בתחרות.

בתחילה התבקשו הגולשים להצביע לארגון הפועל למען זכויות אדם בבורמה. כעבור מספר שעות שיטתו של סולודקין התבררה כיעילה, והחברה הבורמזית אכן עקפה את בצלם שירד למקום השני בתחרות.

אלא שההישג הזה לא מספק את סולודקין, כיוון שעל פי נהלי התחרות כל שלושת המקומות הראשונים יגיעו לשלב הסופי. "בזכות התגייסותנו למלחמה נגד "בצלם" - המועמדת הבורמזית עלתה למקום הראשון בפער מטורף, ועכשיו היא צריכה לשלוח זר פרחים לכל עם ישראל". כותב סולודקין. "אבל מלאכתנו עוד לא הושלמה, שימו לב - על פי תקנון התחרות, שלושת המקומות הראשונים הם אלו שיגיעו לשלב הסופי של התחרות. כלומר, אנחנו צריכים להעיף את "בצלם" מהשלישיה הפותחת".

כעת מבקש סולודקין מהגולשים להצביע לארגון הפועל למען זכויות אדם באיראן. "החל מרגע זה, אתם מתבקשים להפסיק להצביע למועמדת הבורמזית - ולהתחיל להצביע למועמד Maziar Bahari - פעיל זכויות אדם שפועל נגד המשטר האיראני. כך תעשו מצווה כפולה - לדפוק את "בצלם" ולדפוק את האיראנים", כותב סולודקין.

לסיום כותב סולודקין: "חברים, כשאנחנו מאוחדים - אף אחד לא יכול עלינו. בוא נעיףאת הארגון הרע הזה מהתחרות ההולנדית. הצביעו, דווחו ביצוע ושתפו!"

לכניסה לאתר התחרות לחצו כאן

תגובות (8) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד