בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אטינגר: "העיקר - כינון מלכות ה' "

העצור המנהלי מאיר אטינגר נשא היום (ה') נאום בפני בית המשפט: "במדינת ישראל שמכנה את עצמה יהודית, יש זכות דמוקרטית לכל סטייה ושיגעון חולף, אך היהדות עצמה היא בלתי חוקית".

  • יח"צ
  • כ"ו אלול תשע"ה - 21:28 10/09/2015
גודל: א א א
מאיר אטינגר בבית המשפט (הקול היהודי)
מאיר אטינגר בבית המשפט (הקול היהודי)

העצור המנהלי מאיר אטינגר נשא היום (חמישי) נאום במהלך דיון שנערך בעניינו בבית המשפט המחוזי בלוד. מכתב דומה שלח אטניגר למקורביו.

"אני מבקש לדבר בפני בית המשפט ושדברי ירשמו בפרוטוקול, לא מפני שאני מכיר בסמכותו של בית משפט שכזה", פתח אטינגר את נאומו. הדיון נערך במסגרת שמיעת סיכומי הטענות בעניין בקשת המדינה לאשר את צו המעצר המנהלי שהוצא כנגדו למשך שישה חודשים. "אינני מכיר גם בחוקיותם של חוקים שהם נגד התורה, ואינני רואה גם טעם לנסות ולהגן על עצמי על פי החוקים המעוותים שהומצאו אתמול בידי בשר ודם וישתנו מחר".

"אלא שלצערנו ובעוונותינו במקום משפטי התורה הקדושה – דברי אלוקים חיים ומלך עולם, 'עבדים משלו בנו', הפרקליטות, התקשורת ובתי המשפט, שיד אחת להם במלחמה בארץ ישראל ובתורת ישראל ונגד יראי ה', ומטרה משותפת להנחיל תרבות זרה במקום דרך התורה ועבודת ה' בארץ ישראל".

עוד הוסיף אטינגר ואמר, כי "חזקה אם כן על בית משפט זה שתוצאות הדיון – כך או אחרת – ידועות מראש, לכן איני רואה טעם לשתף פעולה בהצגה שכזו, שנועדה אך ורק כדי להציג מצג שווא של משפט צדק ודמוקרטיה. בכל זאת, דיון זה משמש במקום זכות השימוע המגיעה לי ואותה אני רוצה לנצל כדי להסביר מה מפריע לכם כל כך, במה אתם נלחמים ומה מטרת מעצרי".

| "אני עוסק בדברים פשוטים וגלויים - כינון מלכות ה' "

בתחילת הדברים גיחך אטינגר על הגדרתו כיעד מספר 1 של השב"כ וסיפר כי חוקרי השב"כ לא ידעו עליו דברים אלמנטריים. "לא אוכל להתייחס במסגרת קצרה זו לכל הפרסומים בכלי התקשורת. רק באנקדוטה אספר שעל פי פרסומי כלי התקשורת אזי אני הוא היעד מספר 1 של השב"כ. אך חוקרי השב"כ לא ידעו שכבר חצי שנה יש לי פאה אחת בלבד, אחרי שהשנייה נתלשה בתאונת עבודה בבניין ארץ ישראל. דוגמא משעשעת זו נועדה רק כדי לשבר את האוזן במה שכולנו יודעים מזמן".

"היעדים והמטרות של שירות הביטחון נקבעים מסיבות, רעיונות ואידיאולוגיות, ולא מתוך דאגה מ"מסוכנות" כביכול ושמירה על שלום הציבור, אלא על מנת לשמור על המטרות הפוליטיות ועל תרבות ה"שוויון" שהם מנסים להנחיל לעם ישראל. מכיוון שכך, במקום להתייחס אספר בקצרה על הפעילות ומדוע היא מרגיזה את השלטון המוזר והמבולבל".

אטינגר התייחס לכך שהשב"כ טוען כי בכוונתו ובכוונת צעירים נוספים לפעול לשינוי סדרי המשטר במדינת ישראל. ""שינוי סדרי המשטר", מה מסתתר מאחורי המילים המכובדות שהוזכרו בבקשה?", שאל אטינגר. "מה היא התארגנות שכזו? מדובר בדברים פשוטים וגלויים יותר מכל מה שניתן לדמיין. אודה – אני, כיהודים רבים, מצטרף לחולמים, מצפים ומשתוקקים לכינון מלכות ישראל. התארגנות שכזו נוסדה ביציאת מצרים ותחת הר סיני, כאשר נבחר עם ישראל להיות לממלכת כהנים וגוי קדוש בארץ ישראל".

"מהי מלכות ישראל? במשך 2,000 שנות הגלות התפללו יהודים בכל רחבי העולם "ותחזינה עינינו בשובך לציון" וחתמו "ברוך המחזיר שכינתו לציון". הם לא הסתפקו בשיבה לארץ, בניית ערים ונטיעת כרמים, אלא לעיקר – התגלות מלכות ה' על ידי הקמת מדינה שמטרתה לפרסם את שם ה' בעולם, ומלכותו וממשלתו בעולם".

"אלא שבמדינה המכונה יהודית, יש זכות דמוקרטית לכל רעיון, סטייה ושיגעון חולף של פלוני או אלמוני, אך רק היהדות עצמה בלתי חוקית. פתרון התורה לבעיות הביטחוניות - נקרא גזענות. מתווה התורה בנוגע ליחסי החוץ מכונה הסתה, ומי שמאמץ את יחס התורה לחוקי המדינה - נחשב לאנרכיסט. ואלו שעמלים בישוב הארץ באהבה, נעצרים ובתיהם נהרסים".

"במדינת ישראל גדל דור של אנוסים שלא יודעים, ואין מי שיעז ללמד אותם מהי מדינה יהודית באמת וכיצד היא נראית, לשם מה באנו לארץ ישראל, ובאיזו זכות אנחנו יורשים אותה מקודמינו. לא רק אנחנו אנוסים", פנה אטינגר לשופט ולאנשי הפרקליטות. "גם אתם - אתה השופט ואנשי התביעה, כולנו ביחד שבויים. בכל אחד מאיתנו יש נשמה ונפש אלוקית שרוצה לחיות כיהודי, וכל אחד מרגיש בודד ולבד מול המדינה כולה".

אטינגר תקף במכתבו גם את הכסות המוסרית כביכול והדאגה לשלום האזרחים, בה מתעטפים לדבריו כוחות הביטחון ומערכת המשפט בעת המאבק בו ובחבריו, אך בה בעת משחררים אלפי מחבלים. "צווי המעצר המנהלי שהוצאו נגדי ונגד יהודים נוספים לא הוצאו מדאגה לטובת האזרחים או כפי שאתם מנסים להציג, לשמירה על חיי האזרחים. אתם, שדם יהודי זול בעינכם, ששחררתם מחבלים והסרתם מחסומים שהביאו לרצח יהודים וממשיכים בדרך המסכנת חיי יהודים רבים, אינכם חשודים ברגישות כלפי הזולת".

| "האירוע בדומה שימה רק כתירוץ לדיקטטורה של הדמוקרטיה"

"כולם יודעים שהאירוע בדומא שימה רק כתירוץ לדיקטטורה של הדמוקרטיה, אך ברוך ה' אנשים כל כך רגילים לשקרים שלכם כך שאין צורך להפריך אותם. לא לחינם גייסתם מראש, עוד לפני מעצרי, את כל כלי התקשורת, כדי שיהיה מי שיאמין לכם. אמנם צו המעצר המנהלי לא נועד כדי להשתיק אותי אלא בעיקר כדי להשתיק את עצמכם, את הקול היהודי הפנימי והלב היהודי שבקרבכם".

"ההתנהלות ההיסטרית של השב"כ, ההפליה נגד יהודים באכיפת החוק והיעלמותם המפתיעה של ערכי הדמוקרטיה כאשר מדובר במלחמה נגד אוהבי הארץ נראית תמוהה לאנשים רבים. אך היא אינה מוזרה למי שמבין כי ההתנהלות הזאת נועדה רק כדי להשתיק את עצמכם ולחפות על חוסר הנוחות ותחושת הסכיזופרניה. ברור שהתנהגות זו תשיג תוצאות הפוכות ותגביר את תחושת הבלבול והמבוכה שלכם בעצמכם, עד שתביא אתכם במהרה לתשובה שלמה." סיים את דבריו.

יש לציין כי בעת הדיון הבוקר נשמעו גם טענותיו של עו"ד יובל זמר המייצג את אטינגר מטעם ארגון חוננו. זמר טען כי מהחומר הסודי שחלקו הועבר אליו בהוראת השופט, עולה כי אין כנגד אטינגר דבר מלבד דעותיו הגלויות. עוד עלה כי בחומר החסוי הופיעו פרסומים של אטינגר באתר הקול היהודי בו פרסם בלוג.

"מדובר במעצר פוליטי. מעצר בגין דעות ורעיונות ולא בגין מעשים. הוכח כי מר אטינגר מעולם לא נטל חלק בפעילות אלימה כלשהי וכי כל מטרת מעצרו הנה השתקתו כפי שנעשה בחשוכים שבמשטרים." אמר עו"ד זמר בסיום הדיון.

החלטה בעניין אישור המעצר המנהלי נקבעה לעוד עשרה ימים.

תגובות (16) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 20 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד