בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

המאמצים מושקעים בהפרכת השקרים

לאחר "הכפשת" ישראל בידי ערבים כי מבצע פיגוע חוסל, מיהרו בישראל להבהיר כי הוא בחיים וכי הוא זוכה לטיפול מסור בהדסה עין כרם

  • אברהם שפירא
  • ב' חשון תשע"ו - 14:50 15/10/2015
גודל: א א א
המחבל מטופל בהדסה עין כרם
המחבל מטופל בהדסה עין כרם

לאחר שיו"ר הרשות ה"פלסטינית" אבו מאזן, וכן ארגוניים ערביים נוספים, טענו כי המחבל בן ה-13 שביצע את פיגוע הדקירה בפסגת זאב ביום שלישי האחרון נהרג בידי ישראל, הופצו בידי הלשכה לעתונות ממשלתית בכלי התקשורת, תמונות של אחמאד מנסרה בן השלוש עשרה כשהוא מאושפז בבמרכז הרפואי הדסה עין כרם לצד ארוחות שקיבל.

בן דודו בן ה-17, חברו לפיגוע, אכן נהרג בשעה שרץ לעבר שוטרים בסכין שלופה, זאת לאחר שדקר יחד עם מנסרה יהודי כבן 25 באורח קשה וילד שנפצע באורח אנוש.

אחוז ניכר מסיקור התקשורת הישראלית בנוגע לפיגועים מתמקד בתחושות ובידיעות המתפרסמות בקרב הערבים. בתקשורת מובאים טענות שמעלים הערבים, מתייחסים אליהם, ונותנים להם נפח רב.

אוהד חמו למשל, כתב חדשות ערוץ 2, הלך לראיין את אביו של המחבל בן ה-13 בסוכת האבלים בבית חנינא והשמיע את טענותיו והכחשותיו לביצוע הפיגוע. האב טען כי בנו כלל אינו יודע לאחוז בסכין ולדקור ובכלל היה בדרכו לקנות בחנות באותו הרחוב, ואילו דודם של שני המחבלים טען כי רק את תמונותיהם של המחבלים כשהם "שחוטים" הפיצו אבל לא את תמונות הנפגעים ולכן הוא אינו מאמין שאחייניו אכן בצעו את הפיגוע.

התמונה שהופצה בידי הלשכה לעיתונות ממשלתית

בהמשך הכתבה ראיין חמו אף את דודו של מוחמד אבו חדיר, הנער הערבי שנהרג בידי יהודים לאחר רצח שלושת החטופים בקיץ לפני יותר משנה.

המחבל הפצוע, דקות אחרי שדקר יהודי

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד