בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עימות חריף בין טיבי לאלקין בכנסת

באמצע נאומו של אלקין, הורה טיבי להורידו מדוכן הנואמים וטען כי הסית נגדו בכך שאמר לו כי "לך ולחלק מחבריך יש אחריות כבדה על הדם שנשפך בישראל"

  • אברהם שפירא
  • ח' חשון תשע"ו - 22:17 21/10/2015
גודל: א א א
אחמד טיבי. ארכיון
אחמד טיבי. ארכיון
עימות חריג במליאת הכנסת. אחמד טיבי, סגן יושב ראש הכנסת שניהל את המליאה מתוקף תפקידו הורה להוריד את השר זאב אלקין מדוכן הנואמים לאחר שטען כי הוא מסית נגדו.
השר אלקין דיבר על גל הטרור ואמר: "לצערי, לך, אדוני היו"ר" פנה אלקין לטיבי, "ולחלק מחבריך יש אחריות כבדה ביותר על הדם שנשפך היום ברחובות מדינת ישראל" אמר אלקין. "מי הם חברי?" שאל טיבי, ואלקין ענה: "אתה ואנשים כמוך שמפיצים שקרים בידיעה מוחלטת על מה שמדינת ישראל עושה בהר הבית, על כביכול לשנות את הסטטוס קוו. אתם אחראים על הדם של היהודים שנשפך ועל הדם של הערבים. אתה צריך שלא לישון בלילה ולחשוב מה חלקך בעניין הזה".

בתגובה ענה לו טיבי ואמר כי "נאמרים פה דברים קשים. אני מבקש ממך לחזור בך מן הדברים הללו". אלקין סירב וטיבי הורה לסדרנים להורידו מדוכן הנואמים תוך שהוא צועק בקול רם ולא מקשיב לטענות אלקין כי אין לו זכות לעשות זאת.

"אין לך זכות להוריד אותי מהדוכן. כנראה שהדברים כואבים לך. סוף סוף אמרו לך את האמת בפנים. אני ארד מהדוכן כי אני מכבד את הכנסת".

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד