בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מעצרו של חגי עמיר הוארך ביום

עמיר נעצר אתמול (ד') לאחר שכתב בפייסבוק פוסט תגובה לדבריו של ריבלין שהתבטא ואמר כי לעולם לא יחון את "יגאל עמיר, הארור הזה"

  • ט"ו חשון תשע"ו - 10:40 28/10/2015
גודל: א א א
הובלת עצורים. ארכיון (יהודה פרל)
הובלת עצורים. ארכיון (יהודה פרל)

אתמול נעצר חגי עמיר, אחיו של יגאל עמיר בטענה כי הסית לאלימות ואיים על חייו של ראובן (רובי) ריבלין, נשיא המדינה בפייסבוק.

מעצרו הוארך היום ביממה, זאת על אף שנעצר רק על הסתה ברשת חברתית. עמיר הגיב לריבלין שאמר כי "כל עוד אני נשיא מדינת ישראל, הרוצח יגאל עמיר לא יצא לחופשי. תיבש ימיני, אם אחתום אי פעם, על חנינה לאיש הארור הזה. לעולם לא".

השופט ירון גת האריך את מעצרו ביממה ואמר כי קיים חשד סביר להסתה. "קיים חשד לביצוע העבירה ויש לשים לב לאווירה הציבורית המתוחה בעת הזו ולהתלהמות חסרת הרסן השוטפת את הרשתות החברתיות. מתוך תשומת לב לניסיון העבר הכואב של מדינת ישראל בכל הנוגע לאיומים כלפי אנשי ציבור והסתה לאלימות נגדם, אני סבור כי בשלב זה נשקפת מן החשוד מסוכנות".

בתגובה לדבריו כתב עמיר:"ריבלין הוא פוליטיקאי חנפן, לא הוא קובע אם אחי ישתחרר או לא.רק הקב"ה קובע כפי שהוא קבע שרבין יתפגר למרות שריבלין וחבריו לא ממש הסכימו, הוא קבע שריבלין יהיה נשיא ויגיע הזמן שהוא יקבע שריבלין יחד עם המדינה הציונית צריכים לחלוף מעולם, כפי שסדום חלפה בשל הפשעים שהם ביצעו במסגרת החוק נגד בני עמם. והיום הזה כבר לא רחוק".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד