בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מרכז רפואי לערבים בלבד?

בשערי העיר אריאל עתיד לקום מרכז רפואי שייתן מענה לערבים בלבד

  • טוביה אריאל
  • י"ב כסלו תשע"ו - 08:25 24/11/2015
גודל: א א א
הכניסה לאוניברסיטה באריאל, המוקד הרפואי לערבים עתיד לקום בסמוך לאוניברסיטה.
הכניסה לאוניברסיטה באריאל, המוקד הרפואי לערבים עתיד לקום בסמוך לאוניברסיטה.

בעיריית אריאל הוחלט על הקמת מוקד רפואי שייתן מענה רפואי לערבים בלבד. לטענת חלק מהתושבים מדובר במוקד רפואי שיוקם בשיתוף עם אוניברסיטת אריאל בסמוך לשער המזרחי של העיר. ההחלטה עוררה את זעמם של תושבים רבים, ביניהם חבר הכנסת אורן חזן.

בעקבות ההחלטה כתב חזן בדף הפייסבוק שלו "לתושבי אריאל והסביבה אין ביטחון בתחבורה הציבורית, וכעת מגיעה הבשורה על הקמת מרכז רפואי לפלסטינים בלבד, כזה שלא ייתן מענה לישראלים וחיילים בארץ ישראל. לא אתן לזה יד, לא תהיה גזענות ואפליה נגד יהודים במדינת ישראל", כתב חזן.

באוניברסיטת אריאל טוענים כי במהלך השנה הקרובה יוקמו שני מוקדים רפואיים למענה בשעות הלילה בעיר. אחד מהם יוקם בתוך העיר על מנת לתת מענה לתושבי העיר והאזור השני יוקם בשער העיר על מנת לתת מענה רפואי לערביי הסביבה, כך פורסם באתר 'סרוגים'.

לטענת האוניברסיטה המוקד הרפואי שיוקם למען הערבים ינוהל ויתופעל בידי צה"ל בלבד. לדבריהם כבר שנים רבות הצבא מעוניין להקים מוקד רפואי לערביי האזור, ו"מתוך רצון טוב" החליטה העירייה לאפשר את הקמת המוקד בשערי העיר.

עוד נמסר מהאוניברסיטה, כי במהלך השנים הקרובות יוקם מרכז רפואי גדול ומתקדם בהובלת האוניברסיטה. המרכז אמור להיפתח בעוד כשלוש וחצי שנים, ולתת מענה רפואי הן ליהודים והן לערבים. עם הקמת המרכז הרפואי, יבוטלו שני המוקדים הקטנים שמוקמים כעת.

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד