בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ירושלים: קריאה לילדים להגיע לכנס מסיון

בארגון להב"ה יפגינו הערב (א') מול כנס מיסיון שיערך בעיר

  • י"ז כסלו תשע"ו - 14:40 29/11/2015
גודל: א א א
ארגון להבה. ארכיון (יהודה פרל)
ארגון להבה. ארכיון (יהודה פרל)

מודעות רחוב שנתלו במקומות שונים בירושלים קוראים לילדי ישראל להגיע היום (ראשון) בשעה 17:30 למתחם ימק"א (איגוד הצעירים הנוצרים) בירושלים כדי להשתתף בפעילות נוצרית.

המודעה קוראת לילדים להגיע לקשט את "עץ חג המולד", לקבל עץ ולשיר את השירים מאותו חג נוצרי. כמו כן, נכתב כי "סנטה קלאוס מחלק הפתעות".

מארגון להב"ה הפועל כנגד התבוללות וכנגד מסיון אומרים, כי בשנים קודמות חילקו אנשי ימק"א עצים כאלו לנוצרים בלבד, כעת המודעות פונות לכלל ילדי ירושלים. בארגון 'יד לאחים' וכן חבר מועצת העיר אריה קינג, פנו לקרן לירושלים בדרישה למנוע את האירוע, אך עד כה לא זכו להתייחסות.

"לא יעלה על הדעת שבשעה שיש פיגועים יומיים בירושלים נערך כנס שכל כולו ניסיון להעביר ילדים יהודים על דתם", אמר בנצי גופשטיין מארגון להב"ה המתכנן לערוך הערב הפגנה במקום. "המעשה חמור שבעתיים כאשר הוא מכוון לא רק לילדים נוצרים אלא מיועד דווקא לילדים יהודים במטרה להעביר אותם על דתם דבר שאסור לפי חוק".

עוד הוסיף גופשטיין פנייה למשטרה ואמר "אני דורש ממשטרת ישראל למנוע את האירוע, אם הם לא יעשו את זה אנחנו נעשה הכל כדי למנוע את האירוע, אני קורא לכל מי שירושלים חשובה לו להגיע איתנו היום ב 17:30 ליד מלון המלך דוד ולמחות".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד