בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מיסיון מוסלמי בירושלים

כבר למעלה משנה שארגון מיסיון ערבי מחלק חומרים ליהודיות בירושלים. הארגון מציג את האסלאם כדת של אהבה ואת החיבור של היהודים לאיסלאם כדבר מתבקש. בנצי גופשטיין: "צריך לדעת שקיים מסיון איסלאמי פעיל"

  • י"ז כסלו תשע"ו - 18:27 29/11/2015
גודל: א א א
לוגו הארגון דאר אלסאלם (צילום מסך)
לוגו הארגון דאר אלסאלם (צילום מסך)

בסוף השבוע האחרון נצפו שני מוסלמים בשער שכם בעיר העתיקה, כשהם מפיצים ספרי קוראן בעברית ובאנגלית, כך דווח באתר ynet. על פי הדיווח מדובר בערבים מארגון 'דאר אל סאלאם' הפועל בכפר קרע שבצפון. הפעילים מציעים לבא להתארח מספר ימים במסגד ולשמוע על דת האסלאם, לטענתם מדובר בדת פתוחה וסבלנית.

באתר האינטרנט של הארגון ניתן לראות תחת הכותרת 'ישראילים התאסלמו', הסברים על דת האסלאם המלווים בידיעות על ידוענים שהתאסלמו. בנוסף מתפרסמות שם כתבות מן התקשורת העוסקות בעיקר ביהודים שהמירו את דתם, חלקם על רקע אמוני וחלקם על רקע משפחתי.

צילום מסך מתוך האתר הערבי

בשיחה עם הקול היהודי,מספר בנצי גופשטיין מארגון להב"ה כי זו לא הפעם הראשונה שהוא נתקל בארגון המסיון הערבי. לדבריו בלהב"ה גילו את הארגון כבר לפני כשנה, והארגון אף פרסם בעבר תמונות של הפעילים. "צריך לדעת שזה לא רק נוצרים וישנו גם מיסיון אסלאמי פעיל", אומר גופשטיין.

גופשטיין מספר כי על פי ההיכרות שלו, מדובר בארגון פעיל מאוד וישנו גם שיח' שמנהל את הפעילות. עוד מספר גופשטיין כי הארגון עובד בעיקר עם נערות, יש גם מעין מקלט שהארגון מפעיל לבחורות המעוניינות להתאסלם, בו ישנן נשים ש'מלוות' את הנערות.

באתר הארגון ניתן לראות כי מטרתו היא להציג את דת האסלאם כדת סבלנית שאינה דוגלת ברצח יהודים. כאמור באתר ישנם אף מספר סיפורים על יהודים שהמירו את דתם. בתגובה מספר גופשטיין, כי אל ארגון להב"ה כבר פנו מספר בנות שעברו דרך הארגון, אך החליטו לשוב ליהדותם.

תגובות (7) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד