בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"קבלו את ההחלטה הנכונה"

משפחות וחברי העצורים מפעילים לחץ על מקבלי החלטות בעניין פרשת העינויים. לצד הפגנות ליד בתיהם, מתקיימת פעילות מגוונת להשפעה על מי שנותן ידו לעינויים.

  • י"א טבת תשע"ו - 07:32 23/12/2015
גודל: א א א
הפגנה לד ביתו של השופט נוריאלי
הפגנה לד ביתו של השופט נוריאלי

המאבק הציבורי כנגד ההתעללות בעצורי דומא מתקיימת גם לא רק בהפגנות בכיכר העיר, אלא גם על ידי הפעלת לחץ על מקבלי החלטות בתפקידים שונים.

ביומיים האחרונים הפגינו עשרות פעילים מול ביתו של השופט ארז נוריאלי בראש העין, לאחר שזה אישר את ההתעללויות באחד הקטינים. המפגינים הניפו שלטים בסמוך לביתו של השופט, הפיצו פלאיירים החושפים את החלטתו על רקע תלונותיו של האסיר, ושוחחו עם תושבים שעברו במקום.מפגינים על יד ביתו ל השופט נוריאלי

פעילות דומה נעשתה על ידי נשים שהלכו למכללה בירושלים על מנת לספר לבנות ולמורות על ההתעללות. מטרה נוספת הייתה לפגוש שם את אשתו של ראש השב"ב יורם כהן, שעובדת במקום.

הפעילות עברו בכיתות, סיפרו לתלמידות על העצורים והעינויים וביקשו מהם להתפלל לרפואתם ושחרורם המהיר. איילת הכהן שהשתתפה בפעילות, סיפרה לקול היהודי שהבנות נענו לבקשה וחלקן אף הציע לפעילות לדבר עם אשתו של כהן.

הכהן מספרת שאשתו של כהן לא הייתה במקום אבל חלק מהמורות אמרו שהן ידברו איתה כשתבא. הכהן מסבירה שהיא החליטה ללכת ולדבר אם האישה מאחר והיא אמנם לא אשמה "אך מוטל עליה לשאול את בעלה איך יכול להיות שדבר כזה מתרחש".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד