בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

5,000 שלוחי חב"ד השתתפו בכינוס השנתי בניו יורק

אלפי שליחי חב"ד מרחבי העולם השתתפו בכנס השלוחים השנתי בניו יורק, והצטלמו כבכל שנה בחזית בניין ה- 770, בית המדרש של הרבי מליובאוויטש זצוק"ל.

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • כ"ז חשון תשע"ג - 04:01 12/11/2012
גודל: א א א
אלפי שליחי חב"ד מרחבי העולם השתתפו אתמול בכנס השלוחים השנתי בניו יורק, והצטלמו כבכל שנה בחזית בניין ה- 770, בית המדרש של הרבי מליובאוויטש זצוק"ל.
כחמשת אלפים שלוחי חב"ד מרחבי העולם השתתפו בימים האחרונים בכנס השלוחים השנתי בעיר ניו יורק. הבנקעט המרכזי נערך אמש במלון הילטון במנהטן, לאחר שהועבר מאולם ענק בברוקלין שהושבת בעקבות הסופה שפקדה את ארה"ב.
כבכל שנה הצטלמו השלוחים לתמונה המפורסמת על רקע בית המדרש של הרבי.
[caption id="attachment_46429" align="aligncenter" width="473" caption="התמונה המסורתית של כינוס השלוחים (י. בלינקי COL)"]
[caption id="attachment_46436" align="aligncenter" width="100%" caption="ולפני... (חבד COL)"]
"אלה זמנים לא קלים עבורינו, יש איומים גרעיניים וכדומה, יש געגועים לרבי, תמיד כשהיה איום על העם היהודי, הרבי היה מכריז על מבצע שהיה שומר על העם היהודי", אמר יו"ר 'ועד הכינוס', הרב משה קוטלרסקי. "היום המצב לא פשוט. אנחנו לא יודעים מה יהיה מחר. מה שכן אנחנו צריכים - לקחת את המסרים מהרבי, הפעולות והמבצעים, ולהיות עסוקים בזה. כמו שעושים קוקטייל של תרופות - כך צריך לעשות כאן".
"בואו נתפלל שיהיה ביטחון בארץ-ישראל, למען העתיד שלנו ושל ילדינו. שהקב"ה ייתן לכל אחד ואחד ברכות ונחת יהודי-חסידי מכל המשפחות שלנו, שיהיה לנו את הסובלנות וההבנה, שנוכל להתמודד מול כל הניסיונות ושנזכה לגאולה האמיתית והשלימה. הרבי הבטיח שזה דור האחרון לגלות ודור הראשון לגאולה".
בסיום הסעודה ושמיעת הדוברים, פתחו אלפי השלוחים בריקודים סוערים.
 
תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד