בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

במחנה הציוני דואגים למסתננים

לטענת מירב מיכאלי הסדרת מעמד המסתננים נובעת מדאגה לתושבי דרום תל אביב. מאי גולן - "הצחיקה אותי הדאגה הפתאומית שלהם לתושבי השכונות"

  • ה' שבט תשע"ו - 10:09 15/01/2016
גודל: א א א
מסתננים בתל אביב (מאי גולן)
מסתננים בתל אביב (מאי גולן)

על רקע ריבוי מעשי אלימות של מהגרים באירופה, במחנה הציוני מגישים כעת הצעת חוק להסדר מעמדם של המסתננים האריתראים בישראל. על פי ההצעה יחויב שר הפנים להעניק אשרה לשנת שהייה לכל מסתנן, בנוסף יושקעו מאמצים בפיזור המסתננים בישראל.

לדברי חברת הכנסת מירב מיכאלי ממשלת נתניהו מזניחה את תושבי דרום תל אביב, ורק במפלגת המחנה הציוני מביעים נכונות אמיתית לדאוד לתושבי השכונה. פעילי דרום תל אביב סבורים דווקא, שעם כל הרצון הטוב של מיכאלי הרעיונות שלה לא מוצלחים בלשון המעטה.

מאי גולן פעילה מרכזית בשכונה, כתבה בדף הפייסבוק שלה, "המחנה ״הציוני״ רוצה לאזרח את המסתננים, אי אפשר להגיד שאני מופתעת. מה שכן הצחיק אותי - זה הדאגה הפתאומית שלהם למצב השכונות".

בדף הפייסבוק של 'סטודנטים למען דרום תל אביב' כתבו בתגובה להצעה "המחנה הציוני,כנראה שהייתם עסוקים בזמן האחרון בניסוח הצעות חוק הזויות ולא קראתם עיתונים, אז באנו לעזרתכם עם מדגם אקראי לחלוטין באדיבות גוגל" בצירוף הדברים פוסם אוסף צילומי מסך על מקרי אונס של מסתננים בארץ ובחו"ל.

ב'מרכז למדיניות הגירה ישראלית' אומרים כי "מצער לראות את מפלגת האופוזיציה הגדולה ביותר מקדמת תכנית מופקרת לחלוטין, כזו שסותרת את כל מאמצי ממשלת ישראל לעצור את שטף ההסתננות לישראל ולהוצאת המסתננים שכבר שוהים כאן.מתן מעמד וביטוח בריאות על חשבון משלם המסים הישראלי ישלח מסר מטורף למיליוני מהגרים ששוקלים את המשך דרכם ברגעים אלו ממש".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד