בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

חמישים מיליון שקל לבתי הספר הנוצרים

מוסדות החינוך המוכר שאינו רשמי קובלים על תקציב שהועבר לבתי ספר ערבים נוצרים בלבד, לטענתם התקציב הועבר רק מאחר והללו הפעילו את נשק השביתה

  • ח' שבט תשע"ו - 20:48 18/01/2016
גודל: א א א
אילוסטרציה (Douglas P Perkins)
אילוסטרציה (Douglas P Perkins)

אם אתה בית ספר מוכר שאינו רשמי הסיכויים שלך לקבל תקציבים גבוהים די נמוכים, יוצא מן הכלל מקרה של 'בית ספר כנסייתי' (נוצרי) בשבוע שעבר החליטה הממשלה על העברת תקציב של חמישים מילון ש"ח לבתי הספר הכנסיתיים.

ההחלטה על העברת התקציב התקבלה בעקבות שביתה של בתי הספר הכנסיתיים בתחילת השנה. מאחר והתקציב המועבר אינו שיוויוני ועלה חשש מבג"צים של מגזרים אחרים, החליטה הממשלה להעביר את התקציב דרך המשרד לשוויון חברתי.

בפורום בתי הספר המוכרים שאינם רשמיים זועמים על ההחלטה, "לא נסכים לקבל את המצב בו רק בתי ספר כנסייתיים שאחזו בנשק השביתה, יתוקצבו בסכום זה שמהווה סיוע תקציבי ועזרה ראשונה כדי להתמודד עם השנים הקשות שעברו ועוברים מוסדות המוכש"ר". כותבים מנהלי הפורום.

לטענת הפורום בעבר נעשו פניות מכובדות אל כל חברי הכנסץ והשרים הנוגעים בדבר אך הפניות לא השפיעו על ההחלטה. "אנו סבורים כי תיקצוב לא שיוויוני בחינוך ילדי ישראל איננו חוקי ואפליה בין ילדים בשל דתם איננה מתקבלת על הדעת.", כתבו חברי הפורום לח"כים.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד