בע"ה ו' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

העלים הכנסות של מליוני שקלים

ערבי מסילוואן נאשם בשורת עבירות מס בהיקפים של מליוני שקלים

  • ט"ז שבט תשע"ו - 14:07 26/01/2016
גודל: א א א
(יהודה פרל)
(יהודה פרל)

כתב אישום בגין שורת עבירות מס הוגש נגד סרחאן סרחאן, ערבי משכונת סילוואן בירושלים בן 29 שעסק בעבודות עפר עבור שורת חברות ועמותות, ושעל הכנסותיו בסך של למעלה מחצי מיליון שקלים מעבודות אלו – לא דיווח לרשות המסים.

על פי עובדות כתב האישום, בין השנים תשס"ה לתשס"ז ביצע סרחאן עבודות עפר, פינוי פסולות ועבודות נוספות כקבלן משנה עצמאי עבור מספר חברות או אנשים, בין היתר עבור חברת מצלאווי לבניין ועבור עמותת אלע"ד. במהלך התקופה הרלוונטית לכתב האישום דיווח סרחאן לרשות המסים על הכנסות בגובה של כ-2.8 מיליון שקלים, כאשר בפועל הרוויח כ-3.4 מיליון שקלים.

בנוסף, מואשם סרחאן כי סיפק חשבוניות פיקטיביות בסכום של כ-1.3 מיליון שקלים, לקבלנים אשר השתמשו בהן על מנת להקטין שלא כדין את הכנסותיהם בדיווחים לרשות המסים. סרחאן מואשם בכך כי סיפק לקבלני משנה עצמאיים חשבוניות הרשומות על שמו, אותן מסרו ללקוחותיהם על מנת ליצור מצג כאילו סרחאן הוא זה שביצע את העבודות עבור לקוחות אלו, כאשר בפועל, לא היה לו כל קשר לביצוע העבודות; כל זאת, על מנת שהקבלנים יוכלו להימנע מדיווח על הכנסות שהיו להם מביצוע עבודות אלו ובמטרה להקטין את תשלומי המס שלהם שלא כדין.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 6 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד