בע"ה י"ג אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"מקרה אחד מיני רבות"

מאי גולן מברכת על הגשת התביעה האזרחית נגד המסתננות שהכו תושבת העיר: "מקרים רבים בגהנום של דרום תל אביב לא מתועדים"

  • ט"ז שבט תשע"ו - 22:01 26/01/2016
גודל: א א א

התביעה האזרחית שהגישה האשה שהותקפה בדרום תל אביב נגד המסתננת שתקפה אותה מביאה תקווה בקרב תושבי השכונות כי אפיק פעולה זה יסייע לשנות את המאזן הקיים היום בו המסתננים חומקים בחסות המשטרה ובתי המשפט מהליכים פליליים נגדם.

מאי גולן, פעילה מרכזית נגד השתלטות המסתננים האפריקאים על שכונות דרום תל אביב, והותקפה בעצמה על ידי מסתננים לפני כחודשיים, אמרה לקול היהודי כי היא מברכת על הגשת התביעה.

"אלימות של מסתננים כלפי תושבים כבר הפכה להיות דבר שכיח עד כדי כך שהתקשורת תתעלם ממקרים קשים כל עוד מדובר במדינת דרום ת״א", אמרה גולן. "בתור מי שעומדת בראש עמותת 'העיר העברית' שמסייעת השכם והערב לתושבים ותושבות להגיש תלונות במשטרה ותביעות על אלימות, הטרדות מיניות, גניבות והפרת כל חוק אפשרי - אני מברכת על התביעה האזרחית הזו".

גולן הוסיפה ובירכה את ארגון 'חוננו' שהחליט להכנס לעיסוק גם בתחום של הפעילות נגד הפשיעה בקרב המסתננים: "אנו מודעים לאלפי עורכי הדין הממומנים של 'הקרן לישראל החדשה', אך מעולם לא היה סיוע בסדר גודל דומה לזה לתושבי השכונות המוכים והפצועים".

"המקרה הזו הוא רק דוגמה אחת ממאות מקרים המתרחשים מדי יום בגיהינום של דרום ת״א ולא מתועדים. אני קוראת מכאן לממשלת ישראל לעצור את ההפקרות שמתרחשת בלב המדינה ומתעללת בתושבים רבים מזה 7 שנות גיהינום", סיימה גולן.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד