בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

משפחת באשיר מהתלת במשטרה

אנשי 'השומר החדש' מקיימים משמרות בשטחי המרעה באזור יבניאל. ההצלחות שלהם בשטח לא מוצאות חן בעיני המשפחה הערבית

  • י"ח שבט תשע"ו - 20:18 28/01/2016
גודל: א א א
(ויקיפדיה)
(ויקיפדיה)

הנזקים שמסבה המשפחה הערבית באשיר מהגליל לחקלאים באזור יבניאל כבר מזמן עברו כל גבול. השבוע החליטו בארגון 'השומר החדש' לקיים שמירות כל יום בשטח מפני פלישות ונזקים שונים של המשפחה הערבית בשטחי המרעה של יהודה מרמור ויחיאל אלמקייס באזור יבניאל.

יהודה מרמור, סופג כבר שנים ארוכות נזקים ממשפחת באשיר. עיקר הנזקים מתמקדים סביב רעיית הבקר של משפחת באשיר בשטחי המרעה של מרמור. הם כמובן לא נמנעים מלחבל בגדרות שהוא מקים פעם אחר פעם בשביל לאפשר לפרות שלהם להכנס לשטח שלו. את הנזקים שהוא ספג מהם במשך השנים הוא אומד במליוני שקלים.

השבוע, כאמור, החליטו ב'שומר החדש' להציב מתנדבים שלהם בשטח ולמנוע את פלישת עדרי משפחת באשיר.

התוצאות הגיעו מייד. כמה שומרים הבחינו בפרות של המשפחה בתוך השטח של מרמור. הם מהרו לתפוס את הפרות ולרשום את המספר שמופיע להם על האזניים. בכך, נפתח פתח להליך משפטי נגד המשפחה הערבית, דבר שלא מתאפשר בדרך כלל בשל קושי רב בהצגת ראיות בפני בית המשפט. בעלי הפרות הפולשות מכחישים תמיד קשר לפרות, ורק בזכות איתור מספרי האזניים שלהם נבנית תשתית להליך משפטי.

משפחת באשיר ממש לא התלהבה מהפעילות היעילה של מתנדבי 'השומר החדש' והחליטה להשיב מלחמה בצורה מקורית למדי. אחד מאנשיהם הזמין הבוקר (ה') משטרה לכמה מהמתנדבים והתלונן כי הם חבלו לו בטרקטור, הציתו חציר ועוד שלל תלונות מופרכות.

שוטרים שהגיעו למקום הבינו מייד שמדובר בקריאת שווא ועזבו את המקום כלעומת שבאו. ב'שומר החדש' אומרים: "זו דוגמה אחת איך גורמים עבריינים מנצלים בצורה צינית את המערכת, מקפיצים לחינם צוותי משטרה ומבזבזים משאבים וזמן. היינו שמחים לראות תגובה קשה יותר של המשטרה לדיווחי שווא".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד