בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

התבוללות בהתחזות: כך ערבים צדים בנות ישראל

ערבים מתחזים ליהודים ואפילו ליהודיות בכדי להפיל בנות ישראל. "אחרי שכבר מכירים, אז גם כשמגלים שזה ערבי כבר לא נעים לנתק את הקשר, ובכל זאת 'אולי אימא שלו יהודייה'"

  • אברהם שפירא
  • כ"ג שבט תשע"ו - 13:34 02/02/2016
גודל: א א א
הערבי המתחזה מניח תפילין (צילום מסך, פייסבוק) (צילום מסך, פייסבוק)
הערבי המתחזה מניח תפילין (צילום מסך, פייסבוק) (צילום מסך, פייסבוק)

שב"ח ערבי נעצר לפני יומיים (ראשון) בחשד שהתחזה במשך מספר שנים לנער יהודי בשם "דודו אוחיון" והתנהל בזהות בדויה באזור תל אביב. כאמור, לפני יומיים נעצר בדוכן מזון בו הועסק בתל אביב, כך פורסם ב'וואלה'. יש לציין כי בעבר נפתחו לו תיקים נוספים על התחזות.

בנוסף, יצר המתחזה מצג שווא בפייסבוק תחת השם "דודו אוחיון", בו אף העלה תמונות שלו כשהוא מניח תפילין בדוכן של חסיד חב"ד. אגב, דרך התמונות הגיעו אליו השוטרים.

בתחילה הכחיש השב"ח את המיוחס לו והתעקש כי שמו האמיתי הינו "דוד אוחיון".לאחר שהשוטרים הציגו לו את המידע שבידיהם הודה כי שמו מוחמד וסיפר כי הוא דרוזי מדלית אל-כרמל. למרות זאת, לא האמינו לו השוטרים והוחלט להמשיך בחקירתו בתחנת משטרה בעיר.

התחזה מספר שנים ואף הניח תפילין (צילום מסך, פייסבוק)

בתחנה שינה החשוד את גרסתו בשלישית והזדהה בשמו האמיתי, אך הציג תעודת זהות ישראלית הנושאת את תמונתו. הוא טען כי הוא מתגורר בכפר ברטעה הסמוך לאום אל-פאחם, אשר חלקו בקו הירוק וחלקו האחר מחוצה לו, ואמר שהוא שייך לחלק ה'ישראלי'. השוטרים הטילו ספק גם בגרסה זו והחליטו לזהותו לפי טביעת אצבעו, בעקבותיה התברר כי הוא נושא את שמו של ערבי ברטעה ה"ישראלי" ואת תעודת הזהות שלו והחליף לצורך ההתחזות את התמונה.

|מה הקשר בין הריגת יתושים בשבת להתבוללות?

"התופעה הזאת היא ישנה" אמר בתגובה לפרסום הדברים בנצי גופשטיין, מנכ"ל להב"ה, בשיחה עם הקול היהודי. "נתקלנו בכמה מקרים של הנחות תפילין בידי ערבים שהתחזו ליהודים. בפייסבוק זה הכי קל להתחזות. היה לי בחור בשם דוד כהן שהעלה לפייסבוק הלכות הריגת יתושים בשבת וכל חג היה כותב חג שמח, ורק בעזרת ערבי אחר, שכן שלו מהכפר עין ראפת שגילה לי את זה, ידעתי שהוא מתחזה. אף אחד לא היה יכול לדעת".

"יש המון ערבים מתחזים. כמו שלי יש עשרות מתחזים על מנת לאתר פרופילים של ערבים, ככה להם יש. הבעיה שיש להם כסף והם נותנים כסף לבחורות עוד לפני שנפגשים, ואחרי שכבר מכירים, אז גם כשמגלים שזה ערבי כבר לא נעים לנתק את הקשר, ובכל זאת 'אולי אמא שלו יהודייה', ו'נעשה לו קירוב' וכל מיני תירוצים".

"אני אומר לכל הבנות, מי שיש לה פייסבוק שלא תאשר בנים ואפילו בנות שהיא לא מכירה. היה לי מקרה של ערבים שהתחזו לבנות יהודיות בשביל ללכוד בנות בפייסבוק. בקשו מהם תמונות ושלחו להם תמונות מפוברקות, לא שלהם.

שיחה בין אחת הבנות למתחזה שיחה נוספת בין המתחזה לאחת הבנות

"עד היום יש "בחורה" כזאת בשם ליטל הרוש שהיא בעצם ערבי שמתחזה ליהודייה" הוסיף גופשטיין. בתמונות שהגיעו לקול היהודינראות שיחות בפייסבוק בין הערבי המתחזה לבין יהודיות אותן הוא מנסה להפיל.

כנגד התופעה מתפרסמות ברשתות החברתיות ובעיקר בקבוצות ווצאפ, הודעות מידי יום בהם פרטים על ערבים שמתחזים ומפילים בנות ישראל. משתמש בשם "צייד המתחזים" מפרסם את המידע ובו גם מספרי טלפון ומקום מגורים של המטריד ומזהיר את הציבור.

ווצאפ צייד המתחזים

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד