בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

לוחם מג"ב נאשם בסיוע לארגון להב"ה

מתן עמיחי נאשם שמסר לאנשי להב"ה פרטים על בנות יהודיות שמבלות עם ערבים. גופשטיין: "במקום תעודת הוקרה הוא מקבל כתב אישום"

  • כ"ד שבט תשע"ו - 12:49 03/02/2016
גודל: א א א
(יהודה פרל)
(יהודה פרל)

כתב אישום הוגש אתמול בבית המשפט השלום בירושלים נגד מתן עמיחי, לוחם מג"ב, לאחר שזה סייע לארגון להב"ה באיתור בנות יהודיות שמנהלות קשרים עם גברים ערבים ששדלו אותן.

על פי כתב האישום, עמיחי בצע עבודה מבצעית בכפר סילוואן בירושלים בבידוק רכבים. באחד הרכבים הוא הבחין בשתי בנות יהודיות שנמצאות ברכב עם שני גברים ערבים.

הוא צילם את תעודות הזהות שלהן במכשיר הסמארטפון שלו ושלח אותן לד"ר מיכאל בן ארי כשהוא מבקש "שיפעל בעניין", מאחר והבחורות בדרכן לבילוי באילת עם הערבים. עמיחי הוסיף בהודעה: "רציתי לבכות עכשיו".

הודעה דומה הוא שלח גם ליו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין: "אנחנו חברה ממג"ב של סילוואן עצרנו רכב לייד סילוואן וראינו שני ערבים שיורדים עם שתי בנות יהודיות לאילת הנה התעודת זהות של אחת הבנות בבקשה תעשה משהו.... אין לנו מה לעשות מול סיפור כזה... והכל בעילום שם שלנו כמובן", הוא כתב לגופשטיין.

כתב האישום מייחס לעמיחי עבירות של פגיעה בפרטיות ושימוש לרעה בכוח המשרה.

ד"ר מיכאל בן ארי אמר עם הוודע דבר הגשת כתב האישום כי לאחרונה פנה אליו מפקד מרחב במשטרה עם מידע דומה. "עם ישראל נגד התבוללות", אמר בן ארי.

יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיים הגיב גם הוא לדברים ואמר: "במקום שמשטרת ישראל תיתן לו תעודת הוקרה על דאגתו לאחיותיו. הוא מקבל כתב אישום. בושה. המשטרה חייבת לטפל בערבים המשדלים את הבנות שלנו".

גופשטיין הוסיף: "על ממשלת ישראל להלחם בהתבוללות. מידי יום אני מקבל מקרים מאזרחים, חיילים, שוטרים ואנשי שירות הבטחון. לעם ישראל אכפת מההתבוללות. אני מצפה מהיועץ המשפטי החדש בתור אחד שההתבוללות חשובה לו. לבטל את כתב האישום".

תגובות (9) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


5 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד