בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הערב: אירוע ההשקה ל"קונפליקט"

בירושלים יתקיים הערב ערב ההשקה לספר "הקונפליקט" בהשתתפות רבנים ואישי ציבור

  • יח"צ
  • כ"ח שבט תשע"ו - 18:25 07/02/2016
גודל: א א א
גירוש היהודים ממורג (דובר צהל) (דובר צה"ל)
גירוש היהודים ממורג (דובר צהל) (דובר צה"ל)

בבית הכנסת ב"מגדל אשר" בקרית משה בירושלים תיערך הערב (א') השקת ספרו של אבידן וייצמן, לוחם יס"מ לשעבר שהודח מהמשטרה לאחר שסירב להשתתף בעקירת הישובים בגוש קטיף וצפון השומרון.

בערב ההשקה שיחל בשעה 20:00 ישתתפו הרב דב ליאור רבה של קרית ארבע -חברון, הרב גדי בן זמרה חבר וועדת ההקמה של תנועת 'דרך חיים', ומנהל מוזיאון גוש קטיף שלמה וסרטייל, ממקימי גני טל בגוש קטיף.

בנוסף יערך פאנל שיעסוק בדילמות של חיילים ושוטרים בהכרעות אישיות במהלך השירות בצה"ל ובמשטרה, וכן יוקרנו קטעים מהסרט "זוהר הרקיע" העוסק בהכנה המנטלית שחוו החיילים לקראת הגירוש מגוש קטיף.

בתנועת 'דרך חיים' מציינים כי הציבור מוזמן להשתתף בערב ההשקה ולרכוש את הספר. "סיפור חייו של אבידן וייצמן מגלם בתוכו את סיפורו של עם ישראל כולו, אשר מצד אחד רוצה להישאר נאמן לתורה ולערכים, ומצד שני אינו רוצה לקרוע את המסגרת", אומרים בתנועה. "אלו דילמות הקיימות בכל יום במגוון נושאים, והדיון בהם חשוב ביותר לעתיד עם ישראל וחייו הציבוריים".

עותקים רבים של הספר נרכשו במסגרת פרוייקט ה'האדסטארט'. מי שטרם רכש את הספר יוכל לעשות זאת באמצעות שיחת טלפון למספר 054-215-2585.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד