בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

גופשטיין ייחקר בעקבות מאמר על ערפדים

בעקבות מאמר שפרסם מנכ"ל להב"ה כנגד המיסיון הפועל בארצנו, ייחקר היום (חמישי) במשטרת מחוז ש"י באזהרה. "תקוה אחת אחרונה נותרה בידי אותם ערפדים מוצצי דם – המסיון. אם אי אפשר להרוג את היהודים, אפשר עדיין לנסות לנצר אותם"

  • ט"ז אדר תשע"ו - 12:15 25/02/2016
גודל: א א א
הפגנה שארגן גופשטיין כנגד המיסיון ()
הפגנה שארגן גופשטיין כנגד המיסיון ()

בשעה 14:30 יגיע בנצי גופשטיין, מנכ"ל ארגון להב"ה, לחקירה אליה הוזמן במשטרת מחוז ש"י, זאת על רקע מאמר שכתב כנגד הנוצרים והמיסיון שפועל בארץ ומעביר יהודים על דתם. המאמר המדובר פורסם באתר קוקר לפני כחודשיים.

"בימים האחרונים אני מתהלך בארץ וחש תחושה לא נעימה בעליל" פתח גופשטיין את מאמרו, תחת הכותרת "למגר את הערפדים". "לא מדובר הפעם בחוסר הביטחון האישי הנובע מאוזלת ידה של הממשלה כלפי האויב הערבי, דבר שלדאבוננו הורגלנו אליו בחודשים האחרונים, כי אם בחוסר הביטחון הרוחני, בהרס המבצר, בהתמוטטות קו ההגנה של העם היהודי למול האויב הקטלני שלנו מזה מאות בשנים – הכנסיה הנוצרית".

לאורך המאמר מזכיר גופשטיין את העוולות שנעשו לעם היהודי לאורך שנים רבות בידי הנוצרים - בהם מסעות צלב איומים, אינקוויזיציה והעברות על דת.

"הכנסיה הובסה תבוסה מוחצת, וכאשר עם ישראל מחזיק באחד הצבאות החזקים בעולם, אין להם עוד סיכוי להשמיד את גופנו. אולם הם לא אמרו נואש. תקוה אחת אחרונה נותרה בידי אותם ערפדים מוצצי דם – המסיון. אם אי אפשר להרוג את היהודים, אפשר עדיין לנסות לנצר אותם. על-כן הוחלט להשקיע מיליארדי דולרים במהלך השנים על-מנת להניח דריסת רגל בארץ הקודש ולהפיץ בה את אותו רעל רוחני. האמצעים היו מתוחכמים ומוסווים, אך עם מטרה ברורה – לנצל כל חולשה של יהודי מכל רקע שהוא על-מנת ללכוד אותו ברשתם. חנויות לספרות מיסיונרית מוכרות את מרכולתם לעיני כל ברחוב יפו בירושלים".

"הנוצרי כבר לא נתפס כערפד מאיים, כי אם כתייר חביב, ידיד ושותף (בכיר) לתרבות המערב השולטת על חיינו. כך הלכו להם המחיצות והתפוגגו, והמסיון עומד ומשחר לטרף. הנוער היהודי, אשר רובו ריק מכל תוכן יהודי באשמת מערכת החינוך הישראלית אשר גזלה ממנו את מורשתו – עומד חשוף לאותו מיסיון ומשמש עבורו כטרף קל. הערפדים יכולים לשלוח מברק תודה לממשלת ישראל אשר הקלה עליהם רבות את מלאכתם".

"אני קורא בזאת לכל יהודי מכל מגזר שיהיה, לכל מי שאכפת לו מקיומו של העם היהודי, לכל מי שנותר בו לב יהודי של פעם, לכל מי שנותר בו רגש יהודי שורשי של סלידה מהנצרות ולכל מי שהינו בר-דעת דיו על-מנת להבין את סכנת המסיון בימינו – אני קורא לכולם להרים קול זעקה ולהלחם בתופעה הנלוזה לפי מיטב המסורת היהודית, בטרם הפכנו כולנו – כולל שומרי המצוות שבתוכנו – לעדת חנפנים. "חג המולד" אין מקומו בארץ הקודש. למיסיון אין לתת כאן דריסת רגל. הבה נסלק את הערפדים מארצנו, בטרם ימצצו שוב את דמנו. כבר שבענו מהם די והותר" סיים גופשטיין את הפסקה האחרונה של המאמר, בעקבותו יחקר באזהרה.

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד